;
coinex

رندرهای هواوی میت 10 طراحی این گوشی را به نمایش گذاشت

رندرهای هواوی میت 10 طراحی این گوشی را به نمایش گذاشت
هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) در شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد. اکنون رندرهایی از این گوشی منتشر شده و طراحی آن را به تصویر کشیده است.

این تصاویر به همراه ویدیویی 360 درجه از آن توسط OnLeaks@ در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. با دیدن این رندرها می‌توان گفت که گوشی هواوی میت 10 به نظر می‌رسد که از بدنه‌ای فلزی ساخته شده باشد. اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی آن قرار گرفته که تغییر نسبتا قابل توجهی نسبت به گوشی هواوی میت 9 است.

رندرهای هواوی میت 10

دوربین دوگانه‌ای در پنل پشتی خودنمایی می‌کند. این دوربین از دو سنسور با چیدمانی عمودی تشکیل شده است و در کنار آن فلاش LED دوگانه و یک فوکوس خودکار لیزری خودنمایی می‌کند. یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری در بالای آن قرار گرفته و توری بلندگوها در قسمت زیرین گوشی دیده می‌شود در کنار اسپیکر نیز پورت یو اس بی نوع C جاسازی شده است.

به نظر می‌رسد که این دستگاه به یک صفحه نمایش تخت مجهز شده و پنل پشتی در کناره‌ها دارای انحنای ملایمی است. ماژول دوربین دوگانه‌ای که در پنل عقب تعبیه شده کمی برآمدگی دارد که البته چندان قابل توجه نیست.

کلید پاور / قفل و همچنین کلیدهای تغییر حجم صدا در سمت راست هواوی میت 10 جای گرفته و سینی سیم کارت در سمت چپ دیده می‌شود.

بر اساس شایعات قبلی، گوشی هواوی میت 10 در اندازه‌های 8.4 میلی‌متر ضخامت، 77.5 میلی‌متر پهنا و 150.2 میلی‌متر درازا گسترده شده و این درحالی است که در قسمت دوربین این ضخامت به حدود 9 میلی‌متر می‌رسد.

مشخصات هواوی میت 10 هنوز در هاله‌ای از ابهام است، اما با توجه به گزارش‌های منتشر شده، این دستگاه احتمالا با یک نمایشگر 5.9 اینچ و یا 6 اینچی معرفی خواهد شد. 6 گیگابایت رم داشته و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است.

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که به احتمال زیاد در این گوشی خودی نشان خواهد کرد، پردازنده کرین 970 است. این پردازنده در طول برگزاری نمایشگاه IFA 2017 در شهر برلین آلمان به طور رسمی معرفی شد. پردازنده‌ای که با در اختیار داشتن یک تراشه هوش مصنوعی اولین پردازنده AI جهان خواهد بود.

تا زمان رونمایی از این دستگاه هنوز چند هفته‌ای باقی مانده است. با تکراتو همراه باشید، ما سعی می‌کنیم تا همه جزئیات را در اختیارتان قرار دهیم.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر