;
coinex

مرسدس بنز GLC F-CELL در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی می‌شود

مرسدس بنز GLC F-CELL در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی می‌شود

مرسدس بنز، شرکت خودروساز مشهور آلمانی، امروز اعلام کرد که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت آلمان از خودروی جی ال سی اف – سل (GLC F-CELL) خود رونمایی می‌کند.

جی ال سی اف – سل یک خودروی هیدروژنی هیبریدی جدید از طرف شرکت خودروساز آلمانی است. یکی از مسئولان شرکت مرسدس بنز اخیرا در مورد این خودرو مطلب زیر را منتشر کرده است:

مرسدس بنز در حال ساختن یک خودروی سلول سوختی جدید بر مبنای مدل جی ال سی است. مدل اولیه این خودرو ترکیبی خلاقانه از یک باتری و فناوری موتورهای سلول سوختی را در قالب یک خودروی هیبریدی در نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت آلمان که قرار است در ماه سپتامبر (10 شهریور تا 9 مهر) برگزار شود، به علاقمندان دنیای خودرو نشان می‌دهد.

دایملر (Daimler) می‌خواهد به واسطه جی ال سی اف – سل و استراتژی خلاقانه کیس (CASE) پیشتازی خود را در زمینه عرضه این نوع از خودروها به همه ثابت کند. این استراتژی بر مبنای چهار مولفه شبکه سازی (Connected)، رانندگی خودکار (Autonomous)، قابلیت‌های خدماتی و اشتراکی (Shared & Services) و سیستم‌های مرتبط با رانندگی الکتریکی (Electric) تدوین شده و مرسدس از چند وقت پیش پروسه ساخت خودروهای سلول سوختی کلاس های متفاوت خود را بر اساس این اصل شروع کرده است.

کارشناسان امنیتی مرسدس بنز توانسته‌اند بر مبنای تجربه 30 ساله خود برگ جدیدی را در زمینه خودروهای سلول سوختی ورق بزند و جی ال سی اف – سل پیشگام این صنعت است. متخصصان ما همه توان خود را از سال 2015 میلادی بر روی ساخت مدل اف – سل خودروی جی ال سی متمرکز کرده‌اند تا بتوانند ترکیبی مناسب را از فاکتورهایی امنیتی مثل مخزن‌های هیدروژن، سوپاپ‌ها و دستگاه‌های آب بندی کننده گاز و تجهیزات ولتاژ قوی در اختیار مشتریان برند مرسدس بنز بگذارند.

همان طور که گفته شد مرسدس بنز می‌خواهد از خودروی جی ال سی اف – سل خود در نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت رونمایی کند به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که در چند روز آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با این خودرو منتشر شود.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر