;
coinex

آیفون 8 با طرحی از الماس و طلای 24 عیار؛ قیمت فقط 80 ملیون تومان!

آیفون 8 با طرحی از الماس و طلای 24 عیار؛ قیمت فقط 80 ملیون تومان!
آیفون 8 به معنای واقعی یکی از گرانترین گوشی‌های هوشمند جهان خواهد بود و مهم نیست که آیا پیش بینی قیمت 1200 دلاری برای آن درست است یا خیر؛ چرا که در هر صورت این دستگاه با قیمتی در حدود 1000 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

در حالی که 1000 دلار می‌تواند قیمت زیادی برای خرید یک گوشی هوشمند باشد، اما گویا این قیمت برای برخی از کاربران بسیار ارزان است. بدنه‌ای که از مواد خسته کننده و تکراری ساخته شده و نمی‌تواند حس لاکچری بودن را به این افراد منتقل کنند. آنها دنبال دستگاهی خاص می‌گردند و به نظر می‌رسد که طرح خاصی از آیفون 8 این حس را ارضا خواهد کرد.

آیفون 8 با طرحی از الماس و طلای 24 عیار

Goldgenie شرکتی است که اقلام سفارشی لوکس ارائه می‌دهد. این کمپانی بیشتر گوشی‌های هوشمند، کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی را برای دوستداران کالاهای لاکچری سفارشی سازی می‌کند و اکنون پیش فروش گوشی‌های آیفون 8 در طرحی از طلای 24 عیار، پلاتینیوم و الماس برای دوست‌داران آن آغاز شده است.

آیفون 8 با طرحی از الماس

آیفون 8 با طرحی از الماس

این شرکت هنوز قیمت‌های جدید پیشنهادی خود را اعلام نکرده است، اما از آنجایی که مدل‌های قبلی آیفون با چنین طرحی چیزی در حدود 20 هزار دلار (با احتساب نرخ دلار در زمان نگارش، 78 میلیون تومان) قیمت داشتند، پیش بینی می‌شود که مدل‌های جدید آیفون 8 با طرحی از الماس و طلای 24 عیار حداقل با چنین قیمتی به بازار عرضه شوند؛ بنابراین می‌توانید با رقمی در حدود 80 میلیون تومان برای خرید یکی از این مدل‌‌ها اقدام کنید!

این شرکت وعده داده که از مواد گران قیمتی مانند بلورهای سواروفسکی، همان طور که در تصویر می‌بینید، در سفارشی سازی آیفون 8 استفاده خواهد کرد.

Goldgenie می‌گوید:

ما حتی آیفون 8 های لوکس تری را به شما ارائه خواهیم داد. آیفون‌هایی که با الماس، حکاکی‌های شخصی، حکاکی آرم شرکت‌ها و همچنین تزئیناتی که با کریستال‌های سواروفسکی خودنمایی می‌کنند. ما به شما قول می‌دهیم که آیفون 8 را به محصولی تبدیل کنیم که نفستان را در سینه حبس کند

اگر مطمئن نیستید که این آیفون‌ها با چنین قیمتی شما را راضی خواهد کرد، پس شاید بخواهید به جای آن، آیفون 8 را با یک بدنه پوشیده شده از طلای 18 عیار تحویل بگیرید که احتمالا قیمت آن را دو تا سه برابر افزایش خواهد داد. با این وجود قیمت این نسخه از آیفون 8 می‌تواند تا حدود 200 میلیون تومان نیز بالا برود.

برای ثبت نام در پیش فروش آیفون 8 با طرحی از الماس و یا طلا تنها به 50 درصد پیش پرداخت نیاز خواهید داشت. جزئیات بیشتر از قیمت این آیفون‌ها احتمالا در هفته اینده و بعد از رونمایی اپل از آیفون های جدید خود منتشر خواهد شد.

گرفتن یک آیفون 200 میلیون تومانی در دست، چه حسی خواهد داشت؟!!

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر