;
coinex

آمفی تئاتر استیو جابز در سفینه فضایی اپل، اپل پارک [تماشا کنید]

آمفی تئاتر استیو جابز در سفینه فضایی اپل، اپل پارک [تماشا کنید]
ساخت سفینه فضایی غول کورپتینو، اپل پارک، رو به اتمام است و این کمپانی قصد دارد تا در هفته آینده در سالن تازه تاسیس استیو جابز مراسم رونمایی از آیفون های جدید خود را برگزار کند. این ویدیو به تازگی توسط یک پهپاد از اپل پارک ضبط شده است.

سالن آمفی تئاتر استیو جابز در محوطه اپل پارک شبیه به یک استوانه طراحی شده که شیشه‌های بلند 20 فوتی (حدود 6 متر) اطراف آن را پوشانده است. سالن مشرف به محوطه اصلی بوده و فضای سبزی دورتا دور آن را محصور کرده است.

این سالن دارای بزرگترین سقف فیبر کربنی بدون ستون جهان است که در مساحتی حدود 111 هزار متر مربع ساخته شده است. در اطراف این سالن نیز محوطه‌ای برای نشستن افراد در نظر گرفته شده که می‌تواند چیزی در حدود 1000 نفر را در خود جای دهد.

اپل این سالن آمفی تئاتر را به افتخار بنیان‌گذار و مدیر عامل فقید خود استیو جابز نامیده است. اپل پارک رویای استیو جابز بود، اما متاسفانه عمر او به دیدن سفینه فضایی اپل کفاف نکرد در سال 2011 دار فانی را وداع گفت.

سخنرانی اصلی اپل برای رونمایی از آیفون‌های جدید این کمپانی سالن استیو جابز برگزار خواهد شد. کمپانی اپل چند روز قبل اعلام کرد که مراسم رونمایی از محصولات جدیدش را در اپل پارک برگزار خواهد کرد. شما را به دیدن ویدیوی جذابی از اپل پارک دعوت می‌کنیم که توسط یک پهپاد گرفته شده است.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر