;
coinex

تصویری از پنل جلویی هواوی میت 10 پرو منتشر شد؛ حاشیه‌های باریک خودنمایی می‌کند

تصویری از پنل جلویی هواوی میت 10 پرو منتشر شد؛ حاشیه‌های باریک خودنمایی می‌کند
به تازگی در فضای آنلاین تصاویری منتشر شده است که می‌تواند به پنل جلویی هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) تعلق داشته باشد. این عکس‌ها که در ویبو به اشتراک گذاشته شده، پنل جلویی این گوشی هوشمند جدید را در دو رنگ مختلف به تصویر کشیده است.

اگر چه هیچ راهی برای تایید این عکس‌ها وجود ندارد، اما تصاویر به نمایش درآمده که منتسب به پنل جلویی هواوی میت 10 پرو است به وضوح لوگوی هواوی را در حاشیه پایینی با خود به همراه دارد. این تصاویر یک پنل را به رنگ آبی نشان می‌دهد و پنل دیگر در رنگ خاکستری جلوه می‌کند.

پنل به نمایش درآمده طراحی مشابهی با پرچمداران 2017 دارد. تقریبا هیچ حاشیه‌ای در دو طرف پنل دیده نمی‌شود و تنها حاشیه‌های باریکی در بالا و پایین ان به چشم می‌خورد. این حاشیه‌های بالا و پایین به اندازه کافی برای جاسازی، لوگو، دوربین سلفی و احتمالا حسگرهای نور محیط مناسب است.

گوشی هواوی میت 10 پرو احتمالا تفاوت‌های اندکی با مدل هواوی میت 10 خواهد داشت. انتظار می‌رود که هر دو دستگاه در شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) به طور رسمی معرفی شوند. اطلاعات چندان زیادی از مشخصات هواوی میت 10 پرو در دسترس نیست، اما احتمالا این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی بزرگتر، حافظه رم بیشتر و احتمالا حافظه داخلی بالاتری نسبت به هواوی میت 10 برخوردار باشد.

چندی پیش اوان بلاس با به اشتراک گذاشتن پستی در توئیتر نشان داد که گوشی هواوی میت 10 پرو احتمالا با اسم رمز بلانک (Blanc) خودنمایی می کند و این در حالیست که مدل میت 10 دارای اسم رمز مارسل (Marcel) است.

اخیرا شایه شده است که هواوی میت 10 اولین دستگاهی است که با جدیدترین نسخه از رابط کاربری ایموشن (Emotion UI) که احتمالا EMUI 6.0 است، معرفی می‌شود. از آنجا که احتمالا هر دو دستگاه هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو در کنار یکدیگر معرفی خواهند شد؛ بنابراین میت 10 پرو نیز با همین رابط کاربری دیده می‌شود.

یکی از مهمترین و البته جذابترین ویژگی‌هایی که احتمالا در لیست مشخصات هواوی میت 10 پرو خودنمایی خواهد کرد. چیپست کرین 970 است. این تراشه که چندی پیش در نمایشگاه IFA 2017 برلین به طور رسمی معرفی شد، اولین چیپست جهان است که با یک تراشه هوش مصنوعی به صورت یکپارچه طراحی شده است. عملکرد این چیپست در گوشی‌های هواوی میت 10 می‌تواند کارایی این پردازنده را به خوبی نشان دهد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر