;
coinex

کانسپت گوشی نوکیا 9 با حاشیه‌هایی باریک و دوربین دوگانه خودی نشان داد [تماشا کنید]

کانسپت گوشی نوکیا 9 با حاشیه‌هایی باریک و دوربین دوگانه خودی نشان داد
اچ ام دی گلوبال چندی پیش اولین گوشی هوشمند پرچمدار اندرویدی خود را معرفی کرد، نوکیا 8 نام این پرچمدار جدید است که با برند نوکیا راهی بازار شد و اکنون نوبت به گوشی نوکیا 9 رسیده است.

کانسپت گوشی نوکیا 9 در یوتیوب دیده شد. این دستگاه گوشی هوشمند بالارده دیگری از این برند فنلاندی است. با وجود آنکه گوشی نوکیا 8 به تازگی به بازارهای جهانی راه پیدا کرده، اما این احتمال وجود دارد که گوشی نوکیا 9+ نیز تا قبل از تمام شدن سال جاری رخ نشان دهد. البته برای این موضوع باید شانس کمی قائل باشیم؛ چرا که طرح منتشر شده هنوز یک کانسپت است و شاید به این زودی‌ها به محصول نهایی تبدیل نشود.

در این ویدیو، کانسپت گوشی نوکیا 9 با حاشیه‌های بسیار باریکی دیده می‌شود و در واقع می‌توان گفت که در دو طرف آن عملا هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد. بر روی صفحه نمایش این دستگاه یک شیشه منحنی قرار گرفته که انحنای آن در گوشه‌ها واضح‌تر است. در کانسپت ارائه شده هیچ دکمه‌ای در پنل جلویی دیده نمی‌شود و تمام کلیدهای فیزیکی در سمت راست آن جای گرفته‌اند.

در پنل پشتی گوشی نوکیا 9 یک دوربین دوگانه دیده می‌شود که از تکنولوژی زایس در ساخت آن استفاده شده است. لوگوی کارل زایس به خوبی روی ماژول دوربین خودنمایی می‌کند. جک هدفون 3.5 میلی‌متری در بالای ان قرار گرفته و پورت یو اس بی نوع C به همراه اسپیکر در پایین آن دیده می‌شود.

لوگوی Nokia در پنل پشتی جلوه کرده و سینی سیم کارت در سمت چپ آن جانمایی شده است. پنل پشتی گوشی نوکیا 9 شباهت زیادی به پرچمدار نوکیا 8 دارد؛ بنابراین مشخصا در خلق این کانسپت از طراحی نوکیا 8 الهام گرفته شده است. طرح کانسپت این دستگاه نشان می دهد که احتمالا محصول بعدی نوکیا ویژگی تشخیص چهره سه بعدی را در اختیار دارد.

پیش از این گوشی نوکیا 9 در خبرهای مختلفی دیده شد. حتی قبل از معرفی نوکیا 8، برخی از کارشناسان پیش بینی می‌کردند که این دستگاه احتمالا همان نوکیا 9 خواهد بود، اما مسلما دیدیم که این چنین نشد.

در هر صورت فارغ از اینکه آیا نوکیا 9 وجود خواهد داشت یا نه، طرح مفهومی نوکیا 9 را در ویدیوی زیر ببینید و از طراحی زیبای آن لذت ببرید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر