;
coinex

تولید صفحه نمایش اولد آیفون 8 توسط ال جی

تولید صفحه نمایش اولد آیفون 8 توسط ال جی

تاکنون شایعات زیادی درباره تمایل اپل برای تعبیه صفحه نمایش های اولد در آیفون 8 شنیده‌ایم. اما هنوز نمی‌دانیم که مسئولیت تولید این پنل‌ها به عهده کدام شرکت تولید کننده خواهد بود. برای جزییات بیشتر با تکراتو همراه باشید تا با هم بررسی کنیم نهایتا اپل با کدام شرکت به نتیجه می‌رسد، سامسونگ یا ال جی؟

اپل اولین آیفون مجهز به صفحه نمایش اولد را با نام تجاری آیفون 8، امسال رونمایی می‌کند. با تصمیم جدید اپل شاید از این به بعد باید منتظر آیفون‌های جدید مجهز به تکنولوژی جدید صفحه نمایش باشیم. طبق آخرین اطلاعاتی که بدست ما رسیده، احتمالا سامسونگ برای یک تا دو سال آینده مسئول تولید و تهیه این صفحه نمایش‌ها برای اپل خواهد بود.

اگرچه که در آخرین گزارشی که از بلومبرگ منتشر شده، به نظر می‌رسد که اپل واقعا تمایلی به تکیه بر سامسونگ ندارد و ظاهرا در حال مذاکره با شرکت ال جی است. این مذاکرات درباره کمک ال جی به اپل در تولید سخت افزارهای مورد نیاز برای تولید آیفون انجام می‌گیرد. در این گزارش ادعایی درباره مذاکرات اپل و ال جی مطرح شده است که گویا این دو غول تکنولوژی همچنان درباره پیش پرداخت هزینه‌ها و جزییات به تفاهم نرسیده‌اند؛ اما خبر خوب این است که این مذاکرات در مراحل انتهایی خود قرار دارند.

این اولین باری نیست که درباره همکاری اپل و ال جی مبنی بر تولید پنل‌های صفحه نمایش اولد برای آیفون‌های اپل توسط ال جی می‌شنویم. سال گذشته گزارشی منتشر شد که گویا اپل، ال جی را مجبور به ایجاد امکانات تولید برای کمک به تهیه تولید صفحه نمایش کرده است.

بنابراین به نظر می‌رسد که این گزارش، مهر تاییدی بر سایر گزارش‌های قبلی است. همچنین گفته می‌شود که اپل به‌دنبال راهی برای توسعه تکنولوژی تولید صفحه نمایش اولد خود می‌گردد؛ اگرچه ممکن است این موضوع حقیقت داشته باشد، اما در همین حین به نظر می‌رسد که تجارت ال جی و سامسونگ با اپل همچنان پابرجا خواهد بود.

منبع : ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر