;
coinex

برگزاری سمینار مشهد 2017: شهر استارتاپی

برگزاری سمینار مشهد 2017: شهر استارتاپی

روز دوشنبه 27 شهریورماه سمینار مشهد 2017: شهر استارتاپی که یک سمینار اختصاصی اجرای ایده‌های استارتاپی و کارآفرینی برای دانشجویان مشهد (ایرانی و غیرایرانی) است، برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این سمینار آشنایی با مسیر اجرای یک ایده کارآفرینی است.

سمینار مشهد 2017: شهر استارتاپی، برای ایجاد یک مدل جدید راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای بین‌المللی دانش‌بنیان برنامه‌ریزی شده است و تحت عنوان برنامه +ScienceTech به دنبال ایجاد فرهنگ کارآفرینی بین‌المللی است.

اهداف اصلی سمینار مشهد 2017: شهر استارتاپی

از اهداف اصلی این سمینار می‌توان به داشتن جذابیت و سودآوری برای دانشجویان ایرانی و بین‌المللی در کنار هم و در حوزه کارآفرینی بین‌المللی اشاره کرد. لازم به ذکر است که این امر می‌تواند منجر به تیم‌سازی بین‌المللی و ایجاد استارتاپ‌های چندملیتی و بین رشته‌ای شود و همچنین دانشجویان می‌توانند به راحتی در کشورهای خود خدمات دانش‌بنیان را ارائه نمایند.

مزایای حضور در سمینار

از جمله مزایای حضور در سمینار مشهد 2017: شهر استارتاپی می‌توان به استفاده از تسهیلات دانشگاه فردوسی مشهد، حمایت‌ پارک علم و فناوری خراسان از دانشجویان و کارآفرینان، استقبال شهرداری مشهد از ایده‌های کارافرینی دانشجویان و همچنین نقش شتاب‌دهنده ساینس تک پلاس برای تیم‌سازی و سرمایه‌گذاری در ایده‌های کارآفرینی اشاره نمود.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر