;
coinex

عرضه اسنشال فون هم اکنون در کانادا و ایالات متحده

عرضه اسنشال فون هم اکنون در کانادا و ایالات متحده
اسنشال فون محصول جدید اندی روبین است. او که به عنوان خالق اندروید شناخته می‌شود، پس از ترک گوگل اقدام به راه اندازی شرکت essential کرد و اکنون اولین محصول این کمپانی یعنی اسنشال فون در برخی از بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

ماه گذشته بود که پیش فروش اسنشال فون درایالات متحده آغاز شد و گفته می‌شد که عرضه آن در اواخر همین ماه انجام خواهد شد و اکنون فروش این دستگاه در بازار آمریکا آغاز شده است.

کمپانی اسنشال نسخه مشکی رنگ این گوشی هوشمند را در وب سایت رسمی خود برای عرضه سریع آن قرار داده و قیمت آن را 699 دلار اعلام کرده است.

عرضه اسنشال فون هم اکنون در کانادا و ایالات متحده

علاوه بر اسنشال، این گوشی هوشمند جدید توسط خرده فروشی‌های دیگری نیز ارائه می‌شود. خرده فروشی‌هایی چون آمازون، بست بای و اسپرینت در حال حاضر گوشی اسنشال فون را در لیست فروش محصولات خود قرار داده‌اند. عرضه این گوشی در هیچ کدام از این خرده فروشی‌ها به سرعت آغاز نخواهد شد. اسپرینت اعلام کرده است که عرضه اسنشال فون را در سیزدهم سپتامبر (22 شهریورماه) آغاز خواهد کرد.

به تازگی خبری منتشر شده که نشان می‌دهد دوربین اسنشال فون یک به‌روزرسانی جدید دریافت کرده است و دو تغییر قابل توجه را به همراه دارد. با این به روزرسانی سرعت ترکیب رنگ‌ها بهبود یافته و مشکل ذخیره سازی ویدیوهای 360 درجه در آن برطرف شده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر