;
coinex

آیفون 8 اولد همزمان با دیگر آیفون‌های جدید اپل معرفی نمی‌شود

آیفون 8 اولد همزمان با دیگر آیفون‌های جدید اپل معرفی نمی‌شود
بر اساس شایعات منتشر شده که به تازگی در فضای آنلاین دیده می‌شود، آیفون 8 اولد اپل در روند تولید خود با مشکلاتی مواجه شده و ممکن است که در کنار دیگر مدل‌های استاندارد آیفون معرفی نشود.

شایعات جدید به نکته‌ای اشاره دارند که ممکن است برای بسیاری از طرفدران برند اپل ناامید کننده باشد. آیفون 8 اولد محصولی ویژه است که به مناسبت دهمین سالگرد آیفون به بازار عرضه می‌شود و بر اساس شواهد، از طراحی خاص و منحصر به فردی نیز برخوردار خواهد بود، اما معرفی نشدن این محصول در مراسم رویداد رونمایی اپل می‌تواند دوست‌داران این کمپانی را دلخور کند.

به گزارش MacRumors که به نظر می‌رسد از منابع داخلی این شرکت نقل قول می‌کند، آیفون 8 اولد با محدودیت‌هایی در عرضه همراه بوده و احتمالا در کنار مدل‌های استاندارد این گوشی معرفی نخواهد شد. آنها مطمئن نیستند که این تفاوت زمانی در عرضه تا چه میزانی خواهد بود، اما گزارش دیگری که در یکی از مهمترین رسانه‌های خبری جهان منتشر شده، به این شایعه قوت می‌بخشد.

گزارش وال استریت ژورنال تایید می‌کند که به دلیل پاره‌ای از مشکلات که در روند تولید آیفون 8 اولد رخ داده است، احتمالا این دستگاه یک ماه پس از معرفی مدل‌های استاندارد آیفون جدید در دوازدهم سپتامبر (21 شهریور)، رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد.

ظاهرا این مشکل مربوط به ساخت پنل‌های اولد بوده که بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط سامسونگ تولید می‌شود. این گزارش می‌گوید که اپل به صفحه نمایش و پنل لمسی نیاز دارد که به شکل مجزا از یکدیگر باشند. سامسونگ به طور معمول این موضوع را به صورت یکپارچه و درهم آمیخته انجام می‌دهد و به همین دلیل برای ایجاد هر قطعه از این صفحه نمایش زمان طولانی‌تری نیاز خواهد بود.

در هر صورت تا زمان رویداد رونمایی اپل در 21 شهریور ماه زمان زیادی باقی نمانده است و مسلما در آن روز همه جزئیات به طور دقیق مشخص خواهد شد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر