;
coinex

گوشی جدید هواوی با اسم رمز Rhone و با دو دوربین دوگانه خودنمایی می‌کند

گوشی جدید هواوی با اسم رمز Rhone و با دو دوربین دوگانه خودنمایی می‌کند
گوشی جدید هواوی با اسم رمز Rhone در فضای آنلاین دیده شد. تا چند هفته دیگر هواوی از گوشی‌های سری میت 10 خود رونمایی خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که این گوشی‌ساز چینی هم اکنون مشغول کار بر روی گوشی هوشمند جدید دیگری است.

بر اساس اطلاعاتی که توسط یکی از کاربران ویبو در این شبکه اجتماعی چینی به اشتراک گذاشته شده است، گوشی جدید هواوی با اسم رمز رون (Rhone) در دست ساخت است. اطلاعات زیادی از این اسمارت فون در دسترس نیست؛ اما به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که در این دستگاه خودنمایی خواهد کرد، دوربین دوگانه آن باشد.

گوشی جدید هواوی با اسم رمز Rhone

بر اساس اطلاعات درج شده گوشی رون نه تنها در پنل پشتی به یک دوربین دوگانه مجهز است، بلکه برای دوربین سلفی آن نیز یک دوربین دوگانه در نظر گرفته شده است؛ بنابراین در این گوشی هوشمند 4 سنسور دوربین دیده خواهد شد. البته این یک گوشی غیرمعمول نخواهد بود. مدل‌های آلکاتل فلاش (Alcatel Flash) و جیونی اس 10 نیز با دو دوربین دوگانه به بازار عرضه شدند، اما این اولین دستگاه ساخت هواوی است که با چنین ویژگی خاصی راهی بازار خواهد شد.

گفته می‌شود که گوشی Huawei Rhone از چیپست کرین 659 قدرت خواهد گرفت و یک باتری 3240 میلی‌آمپر ساعتی انرژی لازم برای کارهای روزانه آن را تامین خواهد کرد. این تقریبا تمامی آن چیزی است که درباره این گوشی جدید هواوی می‌دانیم.

این که هواوی رون با چه اسمی و در چه زمانی وارد بازار خواهد شد، همچنان به عنوان یک راز باقی مانده است. ما نمی‌توانیم بگوییم که این دستگاه به مانند هواوی آنر مجیک یک گوشی خاص است، هرچند که نمی‌توان احتمال آن را نیز رد کرد.

در هر صورت با گذر زمان اطلاعات بیشتری درباره هواوی رون منتشر خواهد شد. با تکراتو همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر