;
coinex

هوگو بارا قبل از رونمایی رسمی از شیائومی می میکس 2 یک دستگاه از این مدل را دریافت کرد

هوگو بارا
هوگو بارار (Hugo Barra) یکی از مدیران ارشد شیائومی بود که در اوایل سال جاری میلادی برای پیوستن به تیم آکیولس فیسبوک این کمپانی را ترک کرد، اما این بدان معنا نیست که او با کارفرمای سابقش روابط خوبی ندارد.

پس از چند ماه که از آخرین پست هوگو بارا در ویبو می‌گذرد. امروز او تصاویری از گوشی شیائومی می میکس 2 را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت. لی جان مدیرعامل شیائومی برای هوگو بارا یک دستگاه شیائومی می میکس 2 را ارسال کرد و هوگو بارا تصاویری از جعبه این گوشی را در ویبو به اشتراک گذاشت. این تصاویر جزئیات خاصی را نشان نمی‌دهد. یک جعبه معمولی که با حروف طلایی کلمه MIX بر روی آن حک شده است.

هوگو بارا قبل از رونمایی رسمی از شیائومی می میکس 2 یک دستگاه از این مدل را دریافت کرد

هوگو بارا همچنین تصویری از پشت جعبه به اشتراک گذاشته که برخی از مشخصات گوشی شیائومی می میکس 2 را نشان می‌دهد. فضای ذخیره سازی شامل 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

بر روی برچسبی که در پشت جعبه این گوشی قرار دارد، در کنار نام گوشی کلماتی به چینی دیده می‌شود. ترجمه این کلمات نشان می‌دهد که این یک نسخه سرامیکی از گوشی شیائومی می میکس 2 است. به نظر می‌رسد که شیائومی هنوز از مواد فلزی که پیش از این گزارش شده بود در ساخت نسل دوم از می میکس استفاده نکرده است.

از دیگر جزئیاتی که می‌توان به آن اشاره کرد، تاریخ تولید آن است که به آگوست 2017 اشاره دارد. این به معنای آنست که تولید انبوه این گوشی اغاز شده و بنابراین در هنگام عرضه آن به اندازه کافی شیائومی می میکس 2 برای فروش وجود خواهد داشت.

بر اساس شایعات گذشته، شیائومی می میکس 2 با یک صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد با نسبت 93 درصدی نمایشگر به بدنه دیده خواهد شد. این گوشی هوشمند پرچمدار قدرت پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون 835 به دست آورده و یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین خواهد کرد. یک نسخه 128 گیگابایتی از شیائومی می میکس 2 نیز به بازار عرضه خواهد شد.

در هر صورت کمپانی شیائومی فردا، یازدهم سپتامبر برابر با 20 شهریور ماه از گوشی هوشمند خود پرده برداری خواهد کرد. انتظار می‌رود که در کنار این اسمارت فون، محصولات دیگری نیز معرفی شود. شیائومی می نوت 3 می‌تواند یکی از آنها باشد. با تکراتو همراه باشید ما آخرین خبرها را به اطلاع شما خواهیم رساند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر