;
coinex

آیفون ایکس همراه با آیفون 8 و 8 پلاس عرضه نمی‌شود (شایعه)

آیفون ایکس همراه با آیفون 8 و 8 پلاس عرضه نمی‌شود (شایعه)

شرکت اپل فردا از آیفون‌های جدیدش پرده برداری خواهد کرد و به‌طبع هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این محصولات مشخص نیست. طبق شایعات جدید آیفون ایکس احتمالا با کمی تاخییر عرضه خواهد شد و همراه با آیفون 8 و 8 پلاس روانه بازار نمی‌شود.

هنوز دلیل این که چه چیزی در عرضه آیفون ایکس تعویق انداخته است، مشخص نیست. یکی از اصلی‌ترین شایعات، صفحه نمایش اولد این محصول است. اخبار حاکی از آن است که اپل از سامسونگ، سازنده صفحه نمایش درخواست دارد تا نمایشگر و پنل لمسی از همدیگر جدا شوند و این حرکت، زمان می‌طلبد.

با این حال آقای جون ژانگ، آنالیزور شرکت رزن بلت عقیده دارد که فریم فلزی دور صفحه نمایش آیفون ایکس، دلیل اصلی تاخیر این مدل خواهد بود.

متاسفانه اطلاعات دقیقی از دلیل تاخیر این محصول مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود آیفون ایکس نیز در کنار آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی شود و فقط تاریخ عرضه متفاوتی داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدل‌های استاندارد تا آخر این ماه روانه بازار شوند و تاریخ عرضه آیفون ایکس در ماه اکتبر و یا حتی دیرتر از آن باشد.

البته که باید منتظر ماند و دید بالاخره سرنوشت محصولات اپل چه خواهد شد و برنامه کاری این شرکت برای پرچمداران جدیدش چیست. با این حال بسیاری از افراد عقیده دارند که این تاخیر می‌تواند به ضرر اپل باشد و مشتریان این کمپانی را به سوی دیگر برندها براند!

منبع: UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر