coinex
راهنمای خرید تکراتو

معرفی شیائومی می میکس 2 با قدرتنمایی اسنپدراگون 835 انجام شد

معرفی شیائومی می میکس 2 با قدرتنمایی اسنپدراگون 835 انجام شد
بالاخره شیائومی از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد و معرفی شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi MIX 2) در رویداد امروز این کمپانی چینی انجام شد. در چند وقت اخیر شایعات زیادی در رابطه با این دستگاه منتشر شد و اکنون با معرفی رسمی این گوشی هوشمند همه حقایق مربوط به آن رخ نشان داد.

شیائومی می میکس 2 درست به مانند نسل قبلی از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی برخوردار است. طراحی این دستگاه توسط فیلیپ استارک انجام شده است. او همان کسی است که مدل استاندارد شیائومی می میکس را طراحی کرد و به همین دلیل زبان طراحی آن مدل به نسل فعلی نیز به ارث رسیده است.

با معرفی شیائومی می میکس 2 دستگاهی رخ نشان داد که از فلز و سرامیک ساخته شده است. در واقع یک فریم فلزی دو ورق سرامیکی را در بر گرفته است. البته نسخه ویژه‌ای از این دستگاه وجود دارد که دارای 8 گیگابایت رم بوده و طراحی بدنه یکپارچه سرامیکی آن جلب توجه می‌کند و همچنین حلقه‌های طلایی رنگی که دور سنسور دوربین و سنسور اثر انگشت آن تعبیه شده است.

معرفی شیائومی می میکس 2

شیائومی می میکس 2 دارای صفحه نمایشی با گوشه‌های گرد است که به صورت سفارشی طراحی شده است. این گوشی ساز چینی می‌گوید که نمایشگر این دستگاه حقیفتا منحنی نبوده و فقط شیشه‌ روی صفحه نمایش به این شکل طراحی شده است. نمایشگری که در اندازه 5.99 اینچ خودنمایی کرده و از رزولوشن فول اچ دی پلاس (1080 در 2160 پیکسل) پشتیبانی می‌کند. نسبت تصویر در آن  18 به 9 است.

به لطف داشتن چنین نسبت تصویری شیائومی می میکس 2 نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند با چنین نمایشگر بزرگی که از نسبت تصویر معمول 16 به 9 برخوردارند، کشیده‌تر به نظر می‌رسد. این دستگاه در نسخه‌های متفاوتی عرضه خواهد شد، در واقع در سه نسخه مختلف که هر سه نسخه دارای 6 گیگابایت حافظه رم است و تنها فضای ذخیره سازی آن تغییر می‌کند. 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی مدل‌های مختلف آن را شامل می‌شود.

البته در کنار این مدل‌ها، نسخه ویژه‌ای از شیائومی می میکس 2 را نیز به لیست اضافه کنید. نسخه‌ای با 8 گیگابایت رم که به 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است؛ بنابراین اساسا چهار مدل مختلف از این گوشی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. قبل از معرفی شیائومی می میکس 2 شایعاتی منتشر می‌شد حاکی از آن که این دستگاه با اسنپدراگون 836 قدرتنمایی خواهد کرد، هر چند که اخیرا کوالکام این شایعه را تکذیب کرد و این دستگاه با پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 رونمایی شد.

در کنار این چیپست، پردازنده گرافیکی آدرنو 540 دیده می‌شود. انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره این فبلت از یک باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعت تامین شده که البته غیرقابل تعویض خواهد بود. پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام از دیگر ویژگی‌های این باتری است.

شیائومی می میکس 2 با پیش نصب اندروید نوقا از جعبه خارج خواهد شد و پوسته MIUI 9 به عنوان یک رابط کاربری سفارشی بر روی این سیستم عامل گوگل نقش بسته است. جک هدفون 3.5 میلی‌متری در این اسمارت فون دیده نمی‌شود و بنابراین شما برای استفاده از هدفون خود نیاز به یک دانگل خواهید داشت.

شیائومی می میکس 2 از شبکه ارتباطی پرسرعت 4G LTE پشتیبانی کرده و این درحالی است که فناوری بلوتوث 5.0 بخش از این بسته تکنولوژیکی است. این دستگاه در اندازه‌های 7.7 در 74.6 در 150.5 میلی‌متر گسترده شده و در حدود 187 گرم وزن دارد.

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر