;
coinex

اکنون رسما با آیفون ایکس ملاقات کنید

آیفون ایکس (iPhone X) معرفی شد
آیفون ایکس (iPhone X) معرفی شد. نمایشگر تمام صفحه و بدنه‌ی تمام شیشه‌ای و لبه‌های فلزی در دو رنگ مشکی و نقره‌ای ارائه خواهد شد.

نمایشگر آیفون ایکس سوپر رتینا نام دارد و با پنل اولد تولید شده است، اما مشکلات و کمبودهای معمول پنل‌های OLED را نخواهد داشت. صفحه نمایش آیفون X یک نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن 1125 در 2436 پیکسل است و با 458 پیکسل بر اینچ، بیشترین فشردگی پیکسلی را در تاریخ محصولات این شرکت دارد. این دستگاه قدرت خود را از پردازنده Apple A11 Bionic به دست می‌آورد.

آیفون ایکس

نمایشگر این دستگاه تنها با ضربه زدن به صفحه از حالت خواب بیدار می‌شود و تمام وظایف دکمه‌ی هوم حذف شده و به صورت فرمان‌های شکلی جایگزین شده‌اند. برای باز کردن قفل صفحه نیز دیگر باید با حسگر اثرانگشت خداحافظی کرد.

آیفون این Face ID را جایگزین کرده و سیستم تشخیص چهره این محصول با سنسور مادون قرمز و مدل‌سازی ویژه از چهره شما قادر خواهد بود تحت هر شرایط نوری، قفل دستگاه شما را باز کند.

آیفون ایکس

نکته خارق‌العاده سیستم Face ID را می‌توان در امنیت بالای آن دانست؛ این سیستم فوق‌العاده 1 در میلیون امکان نفوذ دارد و با تمام اپلیکیشن‌ها از جمله سیستم پرداخت اپل نیز هماهنگ است. ضمنا از طریق سیستم تشخیص چهره این محصول میتواند ایموجی‌های انیمیشنی تولید کنید که انیموجی نام دارند.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر