;
coinex

300 مدل خودروی الکتریکی فولکس واگن تا سال 2030 تولید خواهد شد

300 مدل خودروی الکتریکی فولکس واگن تا سال 2030 تولید خواهد شدکمپانی فولکس واگن قصد دارد تا پایان سال 2030، سیصد مدل مختلف خودروی الکتریکی را طراحی و تولید کند.

خودروهای الکتریکی به طور قطع آینده این صنعت را تشکیل می دهند؛ چرا که علاوه بر پایداری، جایگزین بسیار مناسبی برای خودروهایی با سوخت های فسیلی هستند. همانطور که می دانید، منابع سوخت های فسیلی روزی به اتمام می رسند. فولکس واگن نیز به خوبی این موضوع را درک می کند و به گزارش رویترز، این کمپانی بزرگ قصد دارد برنامه های بخش خودروی الکتریکی خود را گسترش داده و تولید آن را تا سال 2030، به 300 مدل مختلف افزایش دهد.

این 300 مدل خودروی الکتریکی در برندهای مختلف فولکس واگن از جمله آئودی، بنتلی، بوگاتی و غیره راه اندازی می شوند. این کمپانی بزرگ خودروسازی، سرمایه ای معادل 24 میلیارد دلار را برای گسترش طرح خودروهای الکتریکی در نظر گرفته و قصد دارد تا پایان سال 2025، حداقل 80 خودروی الکتریکی جدید را معرفی کند. طراحان و برنامه ریزان این کمپانی همچنین قصد دارند نسخه ای الکتریکی از مدل های فعلی خود را نیز تولید کنند تا بتوانند به هدف 300 مدل مختلف برسند.

خودروسازان تنها کسانی نیستند که برای عرضه خودروی الکتریکی در آینده برنامه ریزی کرده اند؛ حتی کشورها و دولتمردان نیز در تلاشند تا زمینه ایجاد این تحول بزرگ را فراهم کنند. چین از جمله کشورهایی است که قصد دارد ضرب العجلی را برای ممنوعیت تولید و فروش خودروهای سوخت فسیلی تعیین کند؛ آلمان و نروژ از دیگر کشورهایی هستند که چنین برنامه ای را طرح ریزی کرده اند.

شرکت تاکسیرانی اوبر نیز به تازگی اعلام کرده که تمامی ناوگان تاکسی های لندن را تا سال 2025 به خودروهای الکتریکی مجهز خواهد کرد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر