;
coinex

گوشی نوکیا 9 همراه با اندروید 8 اوریو در GFXBench رویت شد

گوشی نوکیا 9 همراه با اندروید 8 اوریو در GFXBench رویت شدگوشی نوکیا 9 یک پرچمدار واقعی است که مدتها بود از کمپانی تولید کننده آن انتظار داشتیم؛ این موبایل هوشمند به جدیدترین و بهترین سخت افزارهای حال حاضر مجهز شده؛ اما متاسفانه از اندروید 7.1.1 نوقا بهره می برد.

خوشبختانه با توجه به اطلاعاتی که امروز منتشر شده، این موضوع تغییر خواهد کرد؛ گوشی نوکیا 9 به اندروید 8.0 اوریو مجهز می شود. تصویر اسکرین شاتی که در پایین مشاهده می کنید، مشخصات GFXBench را نشان می دهد. این لیست مشخصات نشان می دهد که گوشی نوکیا 9 به زودی آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت می کند؛ هرچند که کمپانی اچ ام دی گلوبال در زمان معرفی وعده داده بود که این آپدیت را به سرعت در اختیار کاربران این موبایل قرار می دهد.

این کمپانی هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه گوشی نوکیا 9 مشخص نکرده است؛ با اینحال می توان انتظار داشت که این موبایل هوشمند با اندروید 8.0 اوریو که به صورت پیش فرض روی آن نصب شده، عرضه شود و یا اینکه آپدیت آن را به صورت OTA دریافت کند. هرچقدر که این موبایل دیرتر عرضه شود، احتمال اندروید اوریو به صورت پیشر فرض بیشتر خواهد بود.

گوشی نوکیا 9 از نمایشگر 5.5 – 5.7 اینچی با حاشیه های بسیار باریک برخوردار است و تامین قدرت آن را پردازنده اسنپدراگون 835 همراه با رم 6 و 8 گیگابایتی به عهده خواهند داشت. حافظه 128 گیگابایتی این موبایل با نصب میکرو اس دی کارت قابلیت افزایش را خواهد داشت. گوشی نوکیا 9 با دوربین شگفت انگیزی همراه است که قابلیت های جدیدی مثل Bothie را ارائه می کند. این موبایل به تنظیمات دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی مجهز است.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر