;
coinex

خداحافظی موسس واتساپ با این شرکت برای راه اندازی تکنولوژی غیر انتفاعی!

خداحافظی موسس واتساپ با این شرکت برای راه اندازی تکنولوژی غیر انتفاعی!برایان اکتون، موسس واتساپ در سه شنبه گذشته اعلام کرد که به زودی قصد دارد این شرکت را ترک کند؛ او در گفتگوی خود با فیس بوک، مالک فعلی واتساپ از دلایل خود برای این استعفا خبر داد.

اکتون اعلام کرده است که این پروژه، مدتها در ذهن او بوده و با توجه به سن و سالی که دارد، از انعطاف لازم برای راه اندازی یک پروژه دیگر برخوردار است. او تنها گفته است که در زمینه “تطابق غیر انتفاعی، تکنولوژی و ارتباطات” فعالیت خواهد کرد؛ او جزئیات بیشتری را در این باره منتشر نکرده و ابهاماتی را در ذهن هوادارن خود ایجاد کرده است.

این موسس واتساپ ، کمتر از موسسان دیگر شناخته شده است؛ بعد از 8 سال که از راه اندازی واتساپ می گذرد، تنها ارزش 6.5 میلیارد دلاری را به خود اختصاص داده است. منابع نزدیک به شرکت معتقدند که برایان اکتون، نیروی محرک اصلی در مهندسی داخلی واتساپ و بسیاری از نوآوری آن بوده است. علاوه بر این، او یکی از طرفداران و حامیان اصلی رمزگذاری دو طرفه بود که در آوریل گذشته به این اپلیکیشن پیام رسان اضافه شد.

اپلیکیشن پیام رسان واتساپ بیش از 1.3 میلیارد کاربر فعال دارد و گفته می شود که تعاملات تجارت با مشتری برند واتساپ را به زودی منتشر خواهد کرد؛ این برنامه با هدف ایجاد درآمد چشمگیر که به سودهای هنگفت منجر می شود، اجرا خواهد شد.

در این میان، مدیرعامل واتساپ یعنی جان کوم به سمت خود باقی مانده و هیچ بیانیه ای را در رابطه با خداحافظی برایان اکتون منتشر نکرده است. با اینحال به نظر می رسد که همه چیز به درستی پیش می رود و هیچ دلخوری در میان نیست؛ چرا که واتساپ اعلام کرده است که جای خالی برایان در این شرکت به راحتی و با هر شخص دیگری پر نمی شود. سخنگوی این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که جایگزین کردن اکتون چیزی نیست که در اولویت این شرکت باشد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر