;
coinex

اچ تی سی یو 11 لایف اولین گوشی اندروید وان این کمپانی خواهد بود

اچ تی سی یو 11 لایف اولین گوشی اندروید وان این کمپانی خواهد بوداندروید وان به آرامی جای خود را در میان برندهای اندرویدی باز می کند؛ کمپانی شیائومی به تازگی از یک گوشی اندروید وان رونمایی کرد و موتورولا نیز قصد دارد نسخه اندروید وان موتو ایکس 4 را معرفی کند. حال به نظر می رسد که اچ تی سی یو 11 لایف نیز اولین گوشی اندروید وان این کمپانی تایوانی است که با حاشیه بسیار زیادی در لبه پایینی همراه است.

یکی از توسعه دهندگان و افشاگرهای مشهور به نام @LlabTooFeR در توییتر خود گفت: “اچ تی سی اوشن وان تحت برنامه اندروید وان کار خود را آغاز می کند. این گوشی فاقد بسیاری از اپلیکیشن های اچ تی سی بوده و نسخه اصلی اندروید او و رابط Sense 9.0 را به همراه خواهد داشت.”

او در توییت دیگری کفت: “این موبایل از بسیاری قابلیت ها مثل اج سنس، یو سونیک، زوئی و اچ تی سی کمرا برخوردار است.

اچ تی سی اوشن لایف نام رمزی گوشی جدید مقرون به صرفه کمپانی اچ تی سی است که احتمالا با نام رسمی اچ تی سی یو لایف معرفی می شود. ایوان بلاس مشهور با حساب کاربری @evleaks در توییتر این خبر را همراه با یک تصویر تایید کرد.

او در توییت دیگری اعلام کرد که این تصویر، نسخه اندروید وان این موبایل را نشان نمی دهد، بلکه نسخه معمولی اچ تی سی یو 11 است. همانطور که مشاهده می کنید، حاشیه لبه پایینی بسیار بزرگ و کمی احمقانه است.

خبر خوب این است که اچ تی سی به برنامه اندروید وان پیوسته و موبایل خود را تحت این برنامه معرفی می کند.

.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر