;
coinex

انتشار مشخصات نوکیا 2 در FCC از عرضه این موبایل در آینده نزدیک خبر می دهد

انتشار مشخصات نوکیا 2 در FCC از عرضه این موبایل در آینده نزدیک خبر می دهدگوشی پایین رده نوکیا 2 در ماه گذشته تاییدیه آژانس قانون گذاری آمریکا یعنی FCC را دریافت کرد؛ از آن زمان تا به حال، برخی مشخصات این موبایل در فضای آنلاین منتشر شده اند.

مشخصات نوکیا 2 در FCC نشان می دهند که این موبایل از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

زمانی که کمپانی اچ ام دی گلوبال اعلام کرد که گوشی نوکیا 8 را در تاریخ 25 مرداد (16 آگوست) معرفی می کند، بسیاری از هواداران این برند انتظار داشتند که گوشی نوکیا 2 نیز رونمایی شود. علیرغم اینکه نوکیا 2 تاییدیه FCC را بدست آورده، اما مشخصات زیادی از این موبایل فاش نشده است.

تصاویر لو رفته نشان می دهند که گوشی نوکیا 2 از لحاظ طراحی به نوکیا 3 شباهت خواهد داشت. انتظار می رود این موبایل از نمایشگر 5 اینچی اچ دی با رزولوشن 720 در 1280 برخوردار شود. یک تراشه اسنپدراگون 212 با رم 1 گیگابایتی تامین قدرت موبایل را به عهده دارند. گفته می شود که در برخی بازارها، نسخه ای از این موبایل با تراشه مدیاتک عرضه می شود.

گوشی نوکیا 2 به اندروید نوقا مجهز شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی تعبیه می شود؛ دوربین سلفی موبایل 5 مگاپیکسلی خواهد بود. نوکیا 2 به اسکنر اثرانگشت مجهز نمی شود.

اگر این اسمارت فون به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود، پس بیشترین طرفیتی خواهد بود که در گوشی های برند نوکیا قرار می گیرد. یک شارژ کامل این باتری می تواند دو روز کامل دوام بیاورد؛ هرچند که شایعات گذشته به وجود باتری 2800 میلی آمپر ساعتی اشاره کرده بودند.

لیست FCC نشان می دهد که گوشی نوکیا 2 در چهار نسخه عرضه می شود. مدل های TA-1007 از یک سیمکارت و TA-1029 از دو سیمکارت پشتیبانی می کنند که باند LTE 5، 7 و 38 را ارائه می کند. نسخه TA-1035 از تک سیمکارت و TA-1023 از دو سیمکارت با اتصال LTE 2، 4، 7، 12، 17 و 38 پشتیبانی می کنند.

نسخه آنلاک گوشی نوکیا 3 با قیمت 160 دلار به فروش می رسد. بنابراین انتظار می رود که نوکیا 2 با قیمتی کمتر از این عرضه شود. شایعات اخیر مدعی هستند که نوکیا 9، پرچمدار بعدی این برند فنلاندی خواهد بود که نسخه بزرگ تر نوکیا 8 با نمایشگر فول اسکرین است. این موبایل احتمالا تا پایان سال 2017 معرفی می شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر