;
coinex

جزییات جدیدی در مورد گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 XL!

جزییات جدیدی در مورد گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 XL!

گوگل می‌خواهد در تاریخ 4 اکتبر در یک رویداد از سری گوشی‌های پیکسل 2 رونمایی کند؛ این سازنده اخیرا اطلاعاتی را در مورد این محصولات در سایت خود منتشر کرده است.

اطلاعات جدید در سایت مید بای گوگل (Made By Google) ثبت شده‌اند. این سایت معمولا اطلاعات گوشی‌ها و محصولات جدید گوگل را در خود نگه می‌دارد و حال نوبت به نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری پیکسل رسیده است. یکی از طرفداران باهوش گوگل اخیرا با بررسی دقیق سایت فوق توانسته است نشانه‌هایی را از سری گوشی‌های پیکسل 2 پیدا کند.

این تصویر دو شرینی مشکی و سفید رنگ را که بر روی یک پارچه تزئین شده با توپ‌های رنگی قرار دارند، نشان می‌دهد. با توجه به این دو تصویر می‌توان انتظار داشت که نسل جدید سری گوشی‌های پیکسل 2 گوگل در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شوند اگرچه که نمی‌توان با تکیه بر این تصویر در این زمینه با اطمینان حرفی زد.

گوگل پیکسل 2

این طرفدار همچنین توانسته است قبل از این که تصویر فوق پاک شود، اطلاعات EXIF آن را ذخیره کند. این اطلاعات نشان داده‌اند که گوگل در ساخت سری گوشی‌های پیکسل 2 از سخت افزارهای جدیدی استفاده کرده است. یکی دیگر از مطالبی که در این تصویر به آن اشاره شده این است که عکس فوق با استفاده از یک گوشی گوگل گرفته شده است. گوگل در این اطلاعات اشاره‌ای به نام دستگاهی که با آن این عکس را گرفته نکرده است؛ اما می‌توان انتظار داشت که در گرفتن این عکس از گوشی پیکسل 2 یا پیکسل 2 XL استفاده شده باشد.

اطلاعات گوگل پیکسل 2

شایعه شده است که گوگل می‌خواهد در دو گوشی جدید خود از یک نوع دوربین استفاده کند، اما باز هم نمی‌توان گفت که تصویر فوق با استفاده از کدام یک از دو گوشی جدید این سازنده گرفته شده است. اطلاعات مکان یابی این عکس نشان داده‌اند که تصویر جدید در مانتین ویو (Mountain View) که در کالیفرنیا قرار دارد، گرفته شده است.

این احتمال وجود دارد که گوگل در ساخت گوشی پیکسل ایکس ال 2 از یک نمایشگر 5.99 اینچی 1080 پیکسلی OLED بدون حاشیه و در ساخت مدل پایه این محصول از یک نمایشگر 4.97 اینچی 1080 پیکسلی حاشیه دار استفاده کند. علاوه بر این انتظار می‌رود که هر دو محصول به اسپیکرهای دوگانه جلویی و نمایشگرهای مقاوم در برابر فشار مجهز شده باشند. بعضی از منبع خبری گفته‌اند که گوشی‌های جدید گوگل فاقد جک 3.5 میلی متری صوتی نیز هستند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر