;
coinex

قیمت و مشخصات فنی خودروی الکتریکی اسپورت میشن ای پورشه اعلام شد!

قیمت و مشخصات فنی خودروی الکتریکی اسپورت میشن ای پورشه اعلام شد!

میشن ای (Mission E) یک خودروی اسپرت الکتریکی از شرکت پورشه (Porsche) است؛ این خودرو قصد دارد تا محصولات سایر شرکت‌های خودرو سازی را به چالش بکشد.

پورشه هم مانند سایر شرکت‌های خودروسازی مشهور جهان وارد دنیای ساخت خودروهای الکتریکی شده است. این خودروساز آلمانی از اولین اتوموبیل مفهومی چهار در تمام الکتریکی اسپورت خود در نمایشگاه بین المللی خودروی فرانکفورت 2015 با نام پورشه میشن ای رونمایی کرد؛ این سازنده به تازگی اطلاعاتی را در مورد مشخصات فنی و قیمت این اتوموبیل در فضای مجازی منتشر کرده است.

اولیور بلوم (Oliver Blume)، رئیس شرکت پورشه، در یک مصاحبه خبری با سایت خبرگزاری کار مگزین (CAR magazine) گفته است که مدل چهار در تمام الکتریکی اسپورت میشن ای تا پایان سال 2019 میلادی وارد بازار می‌شود؛ وی علاوه بر این به مسئولان سایت کار مگزین گفته است که قیمت این خودرو با قیمت مدل پایه خودروی پورشه پانامرا (80,000 دلار) برابری می‌کند.

بلوم همچنین گفته که پورشه مدل میشن ای را با هدف کم کردن فاصله موجود در بین دو مدل محبوب 911 و پانامرا طراحی کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط این شخص اثر هنری جدید پورشه یک خودروی تمام الکتریکی است و از فناوری موتورهای احتراق داخلی بهره نمی‌برد با وجود این خریداران می‌توانند در صورت تمایل این خودرو را با موتورهای مختلف سفارش دهند.

رونمایی از میشن ای در نمایشگاه بین المللی اتوموبیل فرانکفورت 2015 نشان داد که خودروساز مشهور آلمانی در ساخت این محصول هم از اصول و سبک طراحی خودروهای سری اس (S) و جی تی اس (GTS) خود استفاده کرده است. طبق اطلاعات موجود میشن ای قرار است که در آینده‌ای نزدیک برای انجام تست‌های جاده‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات مرتبط با عملکرد خودروی پورشه میشن ای

پورشه گفته است که خودروی الکتریکی جدیدش می‌تواند به حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت دست یابد و در مدت زمانی معادل 3.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط این خودروساز آلمانی باتری‌های میشن ای در مدت زمانی کمتر از 15 دقیقه به کمک یک سیستم شارژ پیشرفته تا 80 درصد شارژ می‌شوند. بلوم در مورد سبک طراحی بدنه میشن ای گفته است که این خودروی الکتریکی دقیقا با همان شکل و بدنه‌ای که در نمایشگاه فرانکفورت 2015 رونمایی شد، وارد بازار می‌شود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر