;
coinex

معرفی خودروی مفهومی کیا پروسید (ProCeed) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

کیا پروسید

شرکت خودرو سازی کره‌ای کیا (KIA) از یک نمونه مفهومی جدید در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 رونمایی کرد. این خودرو کیا پروسید (Kia ProCeed) نام داشته که در ادامه به معرفی و ذکر مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت.

خودروی مفهومی کیا پروسید

شرکت کیا روز گذشته از خودروی مفهومی کیا پروسید رونمایی کرد. این خودرو با طراحی جدید خود فصل جدیدی را در خودروی کیا سید گشوده و به عنوان نسل جدیدی از این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 به معرض نمایش عمومی درآمد. طراحی بخش جلویی این خودرو شباهت زیادی با آخرین خودروی تولیدی این شرکت، کیا استینگر (Kia Stinger) داشته و با توجه به بخش عقبی کشده و استیشن مانند خود، خودرویی مناسب برای خانواده‌ها به شمار می‌آید.

از زمانی که پیتر شریر (Peter Shreyer) به عنوان مدیر طراحی شرکت کیا انتخاب شد، محصولات این شرکت با سرعت زیادی پیشرفت کرده و از لحاظ ظاهری به نمونه‌هایی بسیار زیبا و انقلابی تبدیل شدند. کیا استینگر نیز نماد این پیشرفت در طراحی بود و کیا پروسید جدید نیز با پیروی از این سبک طراحی، نمای جدید از محصولات آینده این شرکت خودرو سازی را ترسیم می‌کند. طراحی ظاهری کیا پروسید شباهت بسیاری با کیا استینگر داشته و با انحنای زیبایی در بخش عقبی خودرو خاتمه می‌یابد. این خودرو قرار است برای سال 2018 به عنوان نسل جدید این خودرو و با پیشرانه‌های جدید و تجهیزات و امکانات مدرن‌تر نسبت به گذشته راهی بازارهای جهانی گردد.

طراحی خارجی کیا پروسید 2018

این خودرو طراحی بسیار مدرن و آینده نگرانه‌ای داشته و علاوه بر این با استفاده از خطوط منحنی بدنه، نمایی اسپرت به آن بخشیده است. این مساله بر اساس استراتژی شرکت کیا برای خودروهای با عملکرد بالا بوده که در آینده نزدیک شاهد حضور آنها در خیابان‌ها خواهیم بود. رنگ قرمز براق نمایی شبیه جریان گدازه‌های آتشفشانی داشته و ترکیب آن با بخش‌های سیاه رنگ و تزئینات به رنگ کروم و قرمز آن نمایی متفاوت را برای خودروی مفهومی کیا پروسید 2018 رقم زده است. علاوه بر این استفاده از رینگ‌های بزرگ آلاژی 20 اینچی به همراه تایرهای با فاق بسیار کوتاه ساخت شرکت ژاپنی کومهو (Kumho)، حس اسپرتی بیشتری را به این خودرو می‌دهد.

فرم خمیده بخش عقبی (Fastback) همراه با طراحی جدید و متمایز پنجره‌های جانبی که نمایی نسبتا کامل را از فضای بیرون برای سرنشینان فراهم می‌کند نیز یکی دیگر از خصوصیات این خودروی مفهومی است.چراغ‌های عقبی نیز مانند خودروی مفهومی آئودی آیکون (Audi Aicon) یکپارچه بوده و استفاده از یک دیفیوزر بزرگ در بخش پایینی، نمای عقب را نیز همانند سایر بخش‌های این خودرو، متفاوت از بقیه نمونه‌های موجود می‌کند.

گالری تصاویر کیا پروسید

منبع : Caranddriver

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر