;
coinex

تصاویری زیبا از مدل سرامیکی سفید رنگ گوشی پرچمدار می میکس 2 شیائومی!

تصاویری زیبا از مدل سرامیکی سفید رنگ گوشی پرچمدار می میکس 2 شیائومی!شیائومی 7 روز پیش از گوشی پرچمدار می میکس 2 رونمایی کرد و گفت  یک مدل خاص از این محصول را نیز عرضه می‌کند و حال تصاویری از این محصول منتشر شده است.

شیائومی (Xiaomi) در رویداد رونمایی از گوشی می میکس 2 (Mi Mix 2) گفت که این فبلت پرچمدار را در یک مدل خاص با بدنه سرامیکی به رنگ سفید و مشکی در اختیار کاربران می‌گذارد. این مدل برخلاف نسخه پایه فبلت پرچمدار جدید سازنده چینی در بدنه خود ماده‌ای از جنس فلز ندارد و قرار است که با یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی وارد بازار شود.

یکی از مقامات رسمی شرکت شیائومی اخیرا تصاویر جدیدی را از مدل سرامیکی سفید رنگ گوشی می میکس 2 از طریق سایت خبری ویبو (Weibo) در اختیار منابع خبری گذاشته است. کویی بائوکیو (Cui Baoqiu)، سرپرست بخش ذخیره سازی ابری شرکت شیائومی نیز تایید کرده است که این تصاویر به مدل سفید رنگ سرامیکی می میکس 2 تعلق دارند؛ این احتمال وجود دارد که این شخص همان فردی باشد که در این تصاویر در حال استفاده از فبلت جدید سازنده چینی است.

عکس واقعی مدل سرامیکی سفید رنگ می میکس 2

در اولین نگاه به این تصاویر آنچه که توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند زیبایی می میکس 2 است؛ این گفته یک اغراق نیست زیرا رنگ سفید بدنه سرامیکی گوشی پرچمدار جدید شیائومی به راحتی سبک زیبای طراحی این محصول را نشان می‌دهد. نمی‌توان گفت که می میکس 2 یک گوشی مجهز به یک نمایشگر بدون حاشیه است زیرا رنگ سفید نشان داده شده در این تصاویر حاشیه‌های باریک این محصول را به خوبی نشان می‌دهند اما می‌توان گفت که این گوشی پرچمدار با حاشیه‌های بسیار باریکی تزئین شده است؛ البته بجز قسمت پایین گوشی که یک دوربین سلفی در گوشه آن قرار داده شده است.

همان طور که در این تصاویر می‌بینید نمایشگر می میکس 2 یک حاشیه بسیار باریک سیاه رنگ را نیز بر روی خود دارد؛ این حاشیه در مدل سفید رنگ فبلت قدرتمند جدید سازنده چینی به خوبی دیده می‌شود اما در مدلی که با رنگ مشکی تزئین شده، دیده نمی‌شود.

شیائومی سعی کرده در طراحی کاور پشتی گوشی پیشرفته جدیدش هم فاکتورهای زیباشناختی را مد نظر قرار دهد و در انجام این کار هم موفق بوده است. می میکس 2 در پشت خود از یک کاور منحنی شکل براق بهره می‌برد؛ این کاور از نظر ظاهری فرق چندانی با کاور پشتی مدل عادی گوشی پرچمدار جدید شیائومی ندارد اما از نظر وزن تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند زیرا از جنس سرامیک ساخته شده است.

کاور پشتی مدل سرامیکی سفید رنگ می میکس 2 مانند کاور پشتی مدل عادی این گوشی پرچمدار یک دوربین اصلی، اسکنر اثر انگشت و فلش ال ای دی را بر روی خود دارد اما بر روی آن اثری از عبارت “Mix Designed By Xiaomi” به معنی “طراحی شده توسط شیائومی” دیده نمی‌شود؛ حذف این ویژگی تزئینی می‌تواند به این دلیل باشد که احتمالا تصاویر جدید به نسخه اولیه مدل سرامیکی سفید رنگ گوشی می میکس 2 تعلق دارد یا این که سازنده چینی نخواسته است که کاور پشتی گوشی پرچمدارش را با این عبارت تزئین کند.

مدل مشکی رنگ سرامیکی می میکس 2

مشخصات فنی مدل سرامیکی گوشی پرچمدار می میکس 2 شیائومی

شیائومی گفته است که این گوشی هوشمند را با یک رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، نمایشگر فول اچ دی پلاس 5.99 اینچی با رزولوشن تصویر 2160 در 1080 پیکسلی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835، واحد پردازش گرافیکی آدرینو 540، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IM386 سونی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید نوقا، رابط کاربری MIUI 9 و باتری 4,400mAH با قابلیت پشتیبانی فناوری شارژ سریع 3 کوالکام عرضه می‌کند. گفته شده است که گوشی پرچمدار می میکس 2 توانایی پشتیبانی 22 باند ال تی ای از جمله باند 20 و 43 باند وای فای را نیز دارد.

کاور پشتی مدل سرامیکی سفید رنگ گوشی می میکس 2

انتظار می‌رود که مدل سرامیکی سفید رنگ گوشی پرچمدار جدید سازنده چینی با یک برچسب قیمت 721 دلاری عرضه شود. این محصول به یک بدنه یکپارچه تمام سرامیکی مجهز است از این رو با توجه به آهسته بودن روند تولید بدنه‌ این گوشی هوشمند می‌توان احتمال داد که سازنده چینی آن را در تعداد محدودی عرضه کند به همین دلیل اگر که قصد خرید آن را دارید توصیه می‌کنیم که زودتر اقدام کنید؛ البته بهتر است بدانید که می میکس 2 با یک بدنه تمام سرامیکی مشکی رنگ هم عرضه می‌شود.

نمایشگر مدل سرامیکی سفید رنگ گوشی می میکس 2

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر