;
coinex

تاریخ و ساعت انتشار آی او اس 11 را در اینجا ببینید

تاریخ و ساعت انتشار آی او اس 11 را در اینجا ببینیدبالاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت اپل قصد دارد تا امروز، آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب آی او اس را منتشر کند. در اینجا به بررسی تاریخ و ساعت انتشار آی او اس 11 می پردازیم، در ادامه با تکراتو همراه باشید:

آی او اس یکی از محبوب‌ترین سیستم عامل‌های موجود در بین گوشی‌های هوشمند است که بسیار هم نزد طرفدارن، محبوب است و در واقع تنها وجه تمایز شرکت اپل با سایر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید و اگر بگوییم که شرکت اپل، بسیاری از موفقیت های خود در حوزه موبایل را به این سیستم عامل مدیون است، حرف گزافی نزده‌ایم.

هفته گذشته شرکت اپل در طی کنفرانس اختصاصی سالانه خود برای معرفی جدیدترین محصولات این شرکت، از آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب ios پرده برداشت و بعد از ماه‌ها انتشار نسخه بتا و رفع باگ‌های مختلف، بالاخره اعلام کرده که کاربران می‌توانند از نسخه نهایی این سیستم عامل بهره ببرند. آی او اس 1 برای همه محصولات شرکت اپل اعم از گوشی‌های آیفون 5s به بعد، تبلت های آیپد مینی 2 به بعد و نسل ششم آیپاد، در دسترس قرار خواهد گرفت. تاریخ رسمی انتشار این نسخه از سیستم عامل ios  روز 19 سپتامبر (28 شهریور) یعنی امروز، اعلام شده است.

شما فکر می‌کنید این به‌روزرسانی از چه ساعتی منتشر شود؟ بر اساس تجربه‌ای که در این زمینه داریم، هر ساله کمپانی اپل به‌روزرسانی مربوط به نسخه‌های جدید سیستم عامل خود را حدوداً ساعت 10 صبح به وقت اقیانوس آرام که یک زمان معقول برای انتشار این نوع به‌روزرسانی‌ها به نظر می‌رسد، منتشر می‌کند. به نظر می‌رسد که شرکت اپل هیچ دلیل منطقی برای تغییر ساعت انتشار این به‌روزرسانی و تغییر این روند چندین سال ندارد و بنابراین شما نیز باید در این تاریخ و این ساعت منتظر دریافت ios 11 باشید.

ما برای شما یک جدول بسیار واضح تهیه کرده‌ایم که بر اساس آن می‌توانید زمان دقیق انتشار ios 11 را برای گوشی یا تبلت خود در قسمت‌های مختلف جهان به صورت دقیق مشاهده کنید.

بهتر است قبل از دانلود و نصب این به‌روزرسانی بزرگ، در ابتدا به صورت دقیق از ویژگی‌ها و کاربردهای مختلف آی او اس 11 با خبر باشید و از همین رو به شما توصیه می‌کنیم تا مقالات مختلف در این زمینه را مطالعه کرده تا برای استفاده از این سیستم عامل دچار مشکل نشده و به راحتی از پس استفاده از آن بر بیایید.

نظر شما درباره ios 11 چیست؟ آیا شما هم همانند ما بی صبرانه منتظر دریافت این به‌روزرسانی هستید؟ آیا این نسخه از سیستم عامل محبوب اپل ما را راضی نگه داشته است یا انتظار بیشتری از آن داشتید؟ بی صبرانه منتظر مشاهده نظرات شما در این زمینه هستیم.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر