;
coinex

یک درگیری خانوادگی؛ ضربه زدن آیفون ایکس به فروش آیفون 8

ضربه زدن آیفون ایکس به فروش آیفون 8
تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که آیفون ایکس می‌تواند به فروش آیفون 8 آسیب برساند. اگر این پیش بینی درست از آب دربیاد، می‌توان این موضوع را یک درگیری داخلی عنوان کرد.

اپل به تازگی گوشی‌های پرچمدار آیفون 8 و آیفون 8 پلاس و همچنین یک گوشی ویژه با نام آیفون ایکس را معرفی کرد. مدل‌های آیفون 8 و 8 پلاس به زودی وارد بازار می‌شوند، در حالی که انتظار می‌رود آیفون ایکس در ماه اکتبر (اواخر مهرماه) به بازارهای جهانی عرضه شود.

تاکنون گفته می‌شود که عرضه دیرتر آیفون X نسبت به آیفون 8 به علت کامل شدن برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد در این مدل بوده، اما گویا موضوع دیگری در این بین وجود داشته است. اپل قصد دارد تا با تاخیر در عرضه آیفون ایکس، از آسیب رساندن این دستگاه به فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس جلوگیری کند، اما به نظر می‌رسد که این شکاف زمانی در تاریخ عرضه این دو دستگاه نیز نمی‌تواند از ضربه واردن کردن آیفون ایکس به فروش آیفون 8 جلوگیری کند.

این موضوع در وب سایت 9to5Mac منتشر شد. در این منبع خبری آمده است، با وجود این واقعیت که آیفون‌های 2017 اپل هنوز به بازار عرضه نشده‌اند؛ اما فروش آیفون ایکس می‌تواند به فروش آیفون 8 آسیب برساند. این مورد بر اساس زمان حمل و نقل و بارگیری آیفون 8 و آیفون 8 پلاس برای عرضه در بازارهای جهانی پیش بینی شده است.

به‌رغم آن که گفته می‌شود در اواخر این هفته اپل گوشی‌های خود را به دست کاربران می‌رساند، اما تخمین زده می‌شود که این پروسه با توجه به مراحل بارگیری و ارسال بسته‌ها چیزی در حدود یک تا دو هفته دیگر زمان خواهد برد.

بر اساس اعلام قبلی درباره زمان عرضه آیفون های جدید اپل به مشتریانی که این دستگاه‌ها را پیش خرید کرده اند، به نظر می‌رسد که این کاربران باید برای در اختیار داشتن یک گوشی جدید اندکی بیشتر صبوری کنند. پیش فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده و با توجه به تقاضای شدید بازار و همچنین زمان‌بر بودن پروسه بارگیری و حمل و نقل این دستگاه‌ها، چیزی در حدود یک تا دو هفته طول خواهد کشید تا تمام گوشی‌ها به دست مشتریان برسد.

طولانی تر شدن زمان عرضه آیفون 8 ممکن است که تقاضای خرید این دستگاه در بازارهای جهانی را تحت الشعاع قرار دهد؛ چرا که کاربران می‌توانند با اندکی زمان بیشتر، منتظر آیفونی باشند که اپل آن را به شکلی خاص طراحی کرده است. این موضوع می‌تواند به فروش آیفون 8 آسیب وارد کند.

البته این موضوع را شاید بتوان از دیدگاه دیگری نیز مورد بررسی قرار داد. با وجود این پیش بینی‌ها اگر اپل بتواند که مدیریت عرضه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و موجودی انبارهای خود را بالا ببرد، می‌تواند شاهد یک فروش موفق نه تنها در آیفون ایکس، بلکه در آیفون 8 نیز باشد.

هنوز باید صبر کنیم. تا زمانی که آیفون‌های جدید اپل وارد بازار نشوند، نمی‌توان پیش بینی‌های دقیق‌تری انجام داد. اعداد و ارقام به زودی همه چیز را اثبات خواهد کرد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر