;
coinex

لباس بچه گانه اوریگامی؛ پوشاکی که همراه با کودک رشد می‌کند!

لباس بچه گانه اوریگامی؛ پوشاکی که همراه با کودک رشد می‌کند!یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر پدر و مادر، رشد سریع کوکان دلبندشان است و بدین خاطر، والدین همیشه مشکل پوشاک دارند. میزان رشد بچه‌ها بسیار زیاد بوده و این عامل باعث می‌شود هزینه خرید لباس بچه گانه برای آن‌ها سر به فلک بکشد. البته رایان یاسین، طراح 24 ساله خلاقی است که بالاخره راه حلی برای این مشکل ارایه داده است.

یاسین که در مهندسی هوا و فضا تجربه زیادی دارد، پس از آزمایشات خود توانسته لباسی طراحی کند که همراه با بدن کودک رشد می‌کند. طرح این لباس بچه گانه بر اساس اوریگامی بوده و هنگامی که کشیده می‌شود، مواد استفاده شده در آن ضخیم شده و به دو سو گسترش پیدا می‌کند. طرحی شبیه به ایمپلنت و لوله استنت در صنعت پزشکی!

اگر مبحث پزشکی را کنار بگذاریم و به دید پوشاک به آن نگاه کنیم، پارچه استفاده شده در این لباس بچه گانه قابلیت کش آمدن و رشد کردن دارد. بدین معنا که اگر در سن 1 سالگی این لباس را برای کودک خود تهیه کنید، تا 2 سالگی نیز می‌توانید از آن بدون مشکل استفاده کنید. طرح ظاهری این لباس‌ها چندان زیبا نیست و بسیار ساده به نظر می‌رسد. البته از آن‌جایی که خرید این مدل هزینه‌ها را کاهش داده و قطعا کودکان هم دنبال مد روز نیستند، پس انتخاب مقرون به صرفه‌ای حساب می‌شود.

یاسین به تازگی جایزه دایسن برد و پاداش 2 هزار یورویی دریافت کرده است. وی در حال حاضر با خرده فروشی در انگلستان همکاری می‌کند و امیدوار است طی ماه‌های آینده البسه خود را وارد بازار کند.

.

منبع: Uber Gizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر