;
coinex

چگونه صفحه همیشه روشن گلکسی نوت 8 را شخصی سازی کنید

صفحه همیشه روشن گلکسی نوت 8صفحه همیشه روشن گلکسی نوت 8 به صورت پیش‌فرض بر روی این دستگاه فعال است و در ادامه به شما می‌گوییم که چگونه این قابلیت را شخصی سازی کنید.

سامسونگ به آرامی در حال توسعه قابلیت‌های صفحه همیشه روشن در محصولات خود است؛ این ویژگی یکی از امکانات کاربردی پرچم‌دار جدید سامسونگ نیز به شمار می‌آید اما مطمئنا صفحه همیشه روشن گلکسی نوت 8 با شخصی سازی، بهتر و کاربردی‌تر از همیشه نیز خواهد شد.

برای شروع شخصی سازی صفحه همیشه روشن به بخش تنظیمات (Settings) گوشی رفته و سپس وارد منوی تنظیمات قفل صفحه و امنیت (Lock screen and security) شوید و گزینه صفحه همیشه روشن (Always On Display) را انتخاب کنید.

اکنون می‌توانید ببینید چه امکاناتی در اختیار شما است؛ به صورت پیش‌فرض می‌توانید 6 مدل مختلف را برای ساعت اصلی دستگاه انتخاب کنید این مدل‌ها شامل: ساعت دیجیتال، ساعت آنالوگ، ساعت جهانی، تقویم، تصویر و ساعت اج می‌شوند و تمامی آن‌ها به شکل کوچک برای کاربر نمایش داده شده‌اند. خبر خوب اینکه شما می‌توانید مدل‌های متنوع بیشتری نیز برای صفحه همیشه روشن گوشی خود از Samsung Themes دانلود کنید.

اکنون نوبت شخصی سازی صفحه همیشه روشن گلکسی نوت 8 رسیده:

1- مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و وارد صفحه شخصی سازی آن شوید، طبیعتا بسته به حالتی که انتخاب کرده باشید امکانات متفاوتی در اختیار شما خواهد بود. همچنین در برخی از مدل‌ها می‌توانید با انتخاب بخش خالی صفحه نمایش اطلاعات و یا امکانات بیشتری را به صفحه همیشه روشن خود اضافه کنید.

2- به منظور ویرایش بخش‌های مختلف صفحه از میان گزینه‌هایی که در پایین صفحه به شما نشان داده می‌شوند می‌توانید وارد بخش مربوط به آن شوید و همچنین با کشیدن انگشت به سمت چپ می‌توانید گزینه‌های بیشتری که ممکن است در آن مدل موجود باشند را ببینید.

3- در نهایت پس از شخصی سازی گزینه‌ی به‌کارگیری (Apply) را از بالای نمایشگر انتخاب می‌کنید.

تنظیمات طراحی صفحه همیشه روشن گلکسی نوت 8
تنظیمات صفحه همیشه روشن گلکسی نوت 8

4- البته هنوز عجله نکنید از تنظیمات صفحه همیشه روشن خارج نشوید، زیرا علاوه بر طراحی و رنگ و شکل چند تغییر دیگر نیز می‌توان ایجاد کرد؛ به صورت پیش‌فرض این صفحه همان‌طور که از اسمش پیداست همیشه روشن است، اما شما می‌توانید شرایط را تغییر دهید و تنظیم کنید که چه زمان‌هایی این صفحه فعال شود.

5- بدین منظور گزینه‌ی نمایش همیشگی (Show always) را خاموش کنید، سپس می‌توانید زمان‌بندی مورد نظر خود را برای روشن بودن این صفحه تعیین کنید.

6- در نهایت نیز پس از تعیین زمان آغاز روشن شدن صفحه کلید پایان (End) را لمس کرده و سپس زمان خاموش شدن این قابلیت را تعیین می‌کنید و با تأیید (OK) نهایی تنظیم زمان انجام شده است.

 

تنظیمات زمان بندی صفحه همیشه روشن گلکسی نوت 8

تنظیمات صفحه همیشه روشن گلکسی نوت 8 مطمئنا با چند با تغییر به حالت ایده‌آل خود برای این صفحه دست پیدا خواهید کرد و آن زمان صفحه همیشه روشن گلکسی نوت 8 علاوه بر ظاهر جذاب‌تر، کارایی بسیار خوبی نیز برای شما خواهد داشت.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    متشکرم خوب بود

    پاسخ