;
coinex

پوستر جدید هواوی مایمانگ 6 از معرفی آن در آینده نزدیک خبر می دهد

پوستر جدید هواوی مایمانگ 6 از معرفی آن در آینده نزدیک خبر می دهدگوشی هوشمند هواوی مایمانگ 6 ، جدیدترین دستگاه کمپانی هواوی است که اخیرا سوژه اخبار و رسانه ها شده و در آینده نزدیک معرفی می شود.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این موبایل هوشمند با حاشیه های بسیار باریکی همراه خواهد بود. حاشیه ها در لبه بالایی و پایینی اصلا قطور نبوده و حاشیه های دو طرف نیز کاملا باریک طراحی شده اند. نام برند هواوی نیز زیر نمایشگر هواوی مایمانگ 6 دیده می شود. کمپانی هواوی به تازگی اعلام کرد که این اسمارت فون را در تاریخ 31 شهریور (22 سپتامبر) معرفی می کند.

تا به حال تصاویری واقعی و چند رندر از گوشی هواوی مایمانگ 6 به بیرون درز کرده است. این موبایل همچنین تاییدیه تنا را نیز دریافت کرده که برخی از مشخصات اصلی آن را در اختیار هواداران قرار داده است. گوشی هواوی مایمانگ 6 از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار می شود که فلاش LED نیز در قسمت بالایی آن دیده می شود و اسکنر اثرانگشت نیز کمی پایین تر از دوربین ها قرار می گیرد. این موبایل که در حقیقت در اندازه فبلت طراحی شده، با بدنه فلزی همراه می شود.

سایر مشخصات هواوی مایمانگ 6

هواوی مایمانگ 6 از نمایشگر 5.9 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2160 در 1080 برخوردار شده و در نسبت ابعاد 18:9 ساخته می شود. یک تراشه هشت هسته ای با قدرت پردازش 2.36 گیگاهرتز که احتمالا از نوع کایرین خواهد بود، تامین قدرت موبایل را به عهده دارد. از دیگر مشخصات هواوی مایمانگ 6 می توان به رم 4 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی و باتری 3240 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی در نمای پشتی تعبیه می شود؛ علاوه بر این، لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی نیز وظیفه عکاسی سلفی را به عهده دارند. اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری EMUI به صورت پیش فرض روی هواوی مایمانگ 6 اجرا می شود.

در گزارش تنا آمده است که این تلفن هوشمند در تنوع رنگی آبی و طلایی عرضه می شود؛ این دستگاه همچنین در خارج از چین با نام هواوی جی 10 معرفی خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر