;
coinex

میزو ام 6 رسما معرفی شد؛ پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای قدرتنمایی می‌کند

میزو ام 6 رسما معرفی شد؛ پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای قدرتنمایی می‌کند
میزو ام 6 به طور رسمی رونمایی شد و این کمپانمی چینی، گوشی هوشمند دیگری را روانه بازار کرد. سری گوشی‌های میزو M محصولات مقرون به صرفه‌ای هستند و میزو ام 6 (Meizu M6) ششمین نسل از این سری گوشی‌هاست.

طراحی میزو ام 6

طراحی میزو ام 6

یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌ها در میزو ام 6 نسبت به نسل قبلی آن، طراحی این گوشی جدید است. در نگاه اول به نظر می‌رسد که این دستگاه از فلز ساخته شده است، اما اجازه ندهید تا چشمانتان شما را گول بزند، این گوشی در واقع از پلی کربنات ساخته شده، اما به شکلی زیبا طراحی شده است. میزو می‌گوید که لوگوی خود را به شکل لیزری بر روی این دستگاه حک کرده است.

پنل جلویی میزو ام 6 نیز کمی تغییر کرده است. سنسور جلو به سمت چپ منتقل شده و دوربین در سمت راست قرار گرفته است.

مشخصات میزو ام 6

مشخصات میزو ام 6

همان طور که پیش از این نیز درباره مشخصات میزو ام 6 گزارش شده بود، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) است که از یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد.

این دستگاه در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود. نسخه‌ای با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در گاه دو سیم کارته هیبریدی آن به شما اجازه می‌دهد تا از هر دو اسلات برای سیم کارت استفاده کنید و یا اینکه یکی از جایگاه‌ها را برای حافظه میکرو اس دی در نظر بگیرید. با این کار شما می‌توانید حافظه ذخیره سازی را تا 128 گیگابایت ارتقا دهید.

کمپانی میزو دوربین جلو را در میزو ام 6 تقویت کرده است

کمپانی میزو دوربین جلو را در میزو ام 6 تقویت کرده است. دوربین جلو یک سنسور 8 مگاپیکسلی با روزنه f/2.0 بوده و این درحالیست که دوربین جلو در میزو ام 5 یک سنسور 5 مگاپیکسلی است، اما وربین اصلی عقب همچنان یک سنسور 13 مگاپیکسلی RGBW رنگی است.

در بالای میزو ام 6 جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار گرفته و در زیر آن پورت میکرو یو اس بی دیده می‌شود. رابط کاربری Flyme 6 بر بالای سیستم عامل اندروید نوقا نقش بسته و مدیریت نرم افزاری را انجام می‌دهد. انرژی مورد نیاز روزانه این دستگاه از یک باتری با ظرفیت 3070 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود که درست به مانند باتری میزو ام 5 است که البته جای تعجبی هم ندارد؛ چرا که اندازه و رزولوشن نمایشگر نیز همان چیزی است که در نسل قبلی وجود داشت.

قیمت میزو ام 6 و تاریخ عرضه آن

میزو ام 6 در رنگ‌های مشکی، آبی، نقره‌ای و طلایی در دسترس خواهد بود. قیمت میزو ام 6 با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی حدود 106 دلار است و نسخه سطح بالاتر آن با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 137 دلار معامله خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر