;
coinex

قیمت هواوی میت 10 پرو مشخص شد؛ پرچمداری گران‌تر از آیفون ایکس!

قیمت هواوی میت 10 پرو مشخص شد؛ پرچمداری گران‌تر از آیفون ایکس!
قیمت هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) رقمی را نشان می‌دهد که حتی بالاتر از آیفون ایکس است. آیا دستگاه‌های سری هواوی میت 10 با این قیمت‌های بالا می‌توانند در بازار با دیگر گوشی‌های پرچمدار رقابت کنند؟

اگر به جای خرید آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، به دنبال آن هستید تا یکی از گوشی‌های هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) و یا هواوی میت 10 پرو را خریداری کنید، بد نیست که در تصمیم خود تجدید نظر کنید! حتی اگر شما قصد خرید آیفون ایکس را داشته باشید، می توانید مدل پایه آن را با قیمت 999 دلار معامله کنید و این در حالیست که قیمت هواوی میت 10 پرو –البته در بالاترین نسخه آن- حتی بیشتر از این قیمت است.

هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو پرچمداران اندرویدی جدید هواوی هستند که به زودی معرفی خواهند شد. اوایل دیروز تصویری از این دو دستگاه منتشر شد که پنل جلویی آنها را به تصویر می‌کشید. این تصاویر در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شد و همراه با آن قیمت هواوی میت 10 پرو و هواوی میت 10 نیز دیده شد.

بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده، هواوی میت 10 در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد. مقرون به صرفه ترین نسخه از این گوشی که به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، 652 دلار قیمت دارد. نسخه دیگر که با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود، با برچسب قیمتی 743 دلار خودنمایی خواهد کرد و گران‌ترین نسخه از هواوی میت 10 با 850 دلار معامله می شود که دوبرابر فضای ذخیره سازی بیشتری در اختیار کاربر می‌گذارد.

بر اساس گفته‌های همین منبع، هواوی میت 10 پرو نیز در چهار پیکره‌بندی مختلف وارد بازار خواهد شد. قیمت بالاترین مدل از هواوی میت 10 پرو حدود 1138 دلار بوده، نسخه‌ای که با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. قیمت هواوی میت 10 پرو با 6 گیگابایت حافظه رم و همان حافظه داخلی 256 گیگابایتی در حدود 1042 دلار خواهد بود.

دو نسخه دیگر از این مدل، قیمت‌های زیر 1000 دلار دارند. قیمت هواوی میت 10 پرو با همان 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 940 دلار است و در انتها پایین‌ترین نسخه از هواوی میت 10 پرو با برچسب قیمتی 835 دلار راهی بازار می‌شود، نسخه‌ای که به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. جالب است که ارزان‌ترین نسخه از هواوی میت 10 پرو تقریبا با بالاترین نسخه از هواوی میت 10 قیمت‌های نسبتا مشابهی دارند.

در تصویر زیر نیز پنل‌های جلویی هواوی میت 10 و میت 10 پرو را می‌بینید که نشان می‌دهد نسبت تصویر در آنها 18 به 9 است. این منبع ادعا می‌کند که دستگاه پریمیوم با نمایشگری 6 اینچی خودنمایی خواهد کرد که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن نیز رقم بالای 90 درصد را نشان می‌دهد.

در تصویر زیر نیز پنل‌های جلویی هواوی میت 10 و میت 10 پرو را می‌بینید که نشان می‌دهد نسبت تصویر در آنها 18 به 9 است.

در هواوی میت 10 پرو یک باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد تا این دستگاه را روشن نگه داشته و وجود کد حفاظتی IP68 نیز تضمین می‌کند که از این موبایل می‌توان در زیر دوش و یا حتی استخر نیز استفاده کرد. پرچمداران جدید هواوی در تاریخ شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) رونمایی شده و همه چیز درباره مشخصات آنها رخ نشان خواهد داد. گفته می‌شود که در کنار این دو دستگاه، هواوی از مدل میت 10 لایت (Mate 10 Lite) نیز پرده برداری می‌کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    متاسفانه وقتی سابقه هواوی رو نگاه میکنی با یه سری حواشی آن یه جوری دلت قرص نیست برا خرید حتی محصولات خوب و استاندارد این برند -حتی سری میت آن هم مثل آیفونای اپل با کیفیت نبودن ولی به نسبت امکانات خوبی دارن نسبت به قیمتشون البته من فن اپل و آیفوناش نیستم و گوشی های سری نوت سامسونگ و بلکبری رو دوست دارم

    پاسخ