;
coinex

بروز رسانی اندروید گلکسی جی 5 2016، گلکسی تب ای 8 و گلکسی تب ای 9.7

گلکسی جی 5 2016، تب ای 8 و تب ای 9.7 بروزرسانی اندروید 7.1.1 نوقا را دریافت کردند!

گلکسی جی 5 2016، گلکسی تب ای 8 و گلکسی تب ای 9.7 سه محصول از طرف سامسونگ هستند که به تازگی بروز رسانی اندروید 7.1.1 نوقا (Android Nougat) را دریافت کرده‌اند.

اطلاعات مرتبط با انتشار بروزرسانی اندروید 7.1.1 نوقا برای این سه محصول در پایگاه داده‌های سایت‌های گیک بنچ (Geekbench) و جی اف ایکس بنچ (GFXBench) ثبت شده است؛ با توجه به این امر می‌توان گفت که سامسونگ هم اکنون در آخرین مرحله آزمایش این بروزرسانی بر روی سه محصول فوق قرار دارد. اما این اقدام سازنده کره‌ای کمی گیج کننده است. زیرا از یک طرف گلکسی جی 7 2016 که برادر بزرگ‌تر گلکسی جی 5 2015 محسوب می‌شود، به تازگی بروزرسانی سیستم عامل اندروید 7 نوقا را دریافت کرده است و از طرف دیگر موسسه وای فای آلینس (Wi-Fi Alliance) هم اخیرا اعلام کرده بود که گلکسی تب ای 8 و گلکسی تب ای 9.7 هم این بروزرسانی را گرفته‌اند.

در حالی که گیک بنچ و جی اف ایکس بنچ اطلاعاتی را مبنی بر ارائه بروزرسانی اندروید 7.1.1 نوقا برای گلکسی جی 5 2016، گلکسی تب ای 8 و گلکسی تب ای 9.7 منتشر کرده‌اند به همین دلیل توصیه می‌کنیم که با چشم تردید به این جزییات نگاه کنید. سه محصول فوق چند وقت پیش تاییدیه موسسه وای فای آلینس را برای دریافت بروزرسانی سیستم عامل اندروید نوقا دریافت کرده بودند به همین دلیل می‌توان با اطمینان گفت که این سه دستگاه در آینده‌ای نزدیک یک بروزرسانی سفت افزاری را دریافت می‌کنند اما هنوز مشخص نیست که این آپدیت بروزرسانی اندروید 7.1.1 نوقا است یا بروزرسانی اندروید 7 نوقا!

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر