;
coinex

لپ تاپ گوگل پیکسل بوک با قلم استایلوس خودنمایی می‌کند

لپ تاپ گوگل پیکسل بوک با قلم استایلوس خودنمایی می‌کند
لپ تاپ گوگل پیکسل بوک (Google Pixelbook) فرم جدیدی از کروم بوک گوگل بوده که اکنون مورد توجه رسانه‌های خبری قرار گرفته است.

همین چند سال قبل بود که گوگل لپ تاپ‌های کروم بوک پیکسل خود را معرفی کرد. مدتی بعد کاربران منتظر ورود نسل دوم از این لپ تاپ‌ها به بازار بودند، اما شایعات منتشر شده در سال گذشته حاکی از آن بود که لپ تاپ کروم بوک پیکسل 2 هرگز رنگ بازار را نخواهد دید، اما به نظر می‌رسد که گوگل با سری لپ تاپ های کروم بوک خود به طور کامل خداحافظی نکرده است.

Ubergizmo گزارش کرده است که گوگل کروم بوک جدیدی را تولید خواهد کرد، اما به فرم گوگل پیکسل بوک آن را معرفی می‌کند. متاسفانه، تا این لحظه جزئیات و اطلاعات چندانی از این دستگاه وجود ندارد، اما به ادعای برخی منابع خبری این لپ تاپ در سه گزینه مختلف 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه SSD عرضه خواهد شد.

گفته شده که قلم پیکسل بوک بسیار نسبت به فشار حساس بوده و در پاسخ به فشار، هیچ تاخیری نخواهد داشت.

گفته می‌شود که قیمت نسخه 128 گیگابایتی لپ تاپ پیکسل بوک گوگل 1199 دلار، قیمت مدل 256 گیگابایتی آن 1399 دلار و برای مدل 512 گیگابایتی برچسب قیمتی 1749 دلاری در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ ها به لطف وجود قلم پیکسل بوک عملکردهای بیشتری ارائه خواهند داد، اما این لوازم جانبی به صورت جداگانه و با قیمتی در حدود 99 دلار فروخته می شود.

گفته شده که قلم پیکسل بوک بسیار نسبت به فشار حساس بوده و در پاسخ به فشار، هیچ تاخیری نخواهد داشت. مسلما تا زمانی که این لپ تاپ مورد بررسی‌های دقیق قرار گیرد، نمی‌توان با اطمینان درباره ویژگی‌های آن صحبت کرد.

این برای اولین بار نیست که خبرهایی درباره کروم بوک جدید گوگل شنیده می‌شود، اما این دستگاه احتمالا باید از سیستم عامل کروم (Chrome OS ) و یا پلتفرم آندرومدا (Andromeda) قدرت بگیرد. چهارم اکتبر برابر با 12 مهرماه جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد. با تکراتو همراه باشید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر