;
coinex

گوشی هوشمند هواوی میت 10 لایت همان هواوی مایمانگ 6 یا هواوی جی 10 است!

گوشی هوشمند هواوی میت 10 لایت همان هواوی مایمانگ 6 یا هواوی جی 10 است!هرچه به تاریخ 24 مهر نزدیک تر می‌شویم، خبرهای بیشتری در مورد گوشی‌های سری میت 10 هواوی منتشر می‌شود و میت 10 لایت هم یکی از همین سوژه‌های خبری است.

چند ساعت پیش ایوان بلس (Evan Blass)، جاسوس خبری دنیای فناوری و گوشی‌های همراه، دوباره با مطرح کردن عبارت رون (Rhone) که به عنوان نام سری گوشی میت 10 لایت (Mate 10 Lite)  شناخته می‌شود، اطلاعات جدیدی را در مورد این سری از گوشی‌های سازنده چینی منتشر کرد؛ جزییات جدید از این امر حکایت می‌کنند که رون در واقع نام سری میت 10 لایت، مایمانگ 6 و جی 10 است، به این معنی که هر سه نام در واقع به یک محصول تعلق دارند.

ایوان بلس توضیحات زیر را در سایت ونچر بیت (VentureBeat) در این زمینه ارائه کرده است:

“این توضیحات برای آن دسته از کاربرانی داده شده است که خبرهای مرتبط با گوشی‌های جدید هواوی را دنبال می‌کنند؛ خبرهای جدید بر این امر دلالت دارند که میت 10 پرو (Mate 10 Pro) نام سری بلنک (Blanc)، میت 10 (Mate 10) نام سری آلپس (Alps) و میت 10 لایت نام سری رون را بر روی خود دارد؛ هنوز مشخص نیست که نام سری مارسل (Marcel) برای کدام یک از گوشی‌های جدید سازنده چینی انتخاب شده است.”

نام سری گوشی های سری هواوی میت 10

یک منبع گمنام که اطلاعاتی را در مورد محصولات جدید هواوی داشته، گفته است که میت 10 لایت (رون) به یک نمایشگر 5.9 اینچی فول اچ دی پلاس 1080 در 2160 پیکسلی با نسبت تصویر 18:9 و نسبت نمایشگر به بدنه 83 درصد عرضه می‌شود و از نظر رزولوشن تصویر وضعیت بهتری نسبت به مدل استاندارد میت 10 (آلپس) دارد.

این منبع خبری همچنین گفته است که میت 10 لایت از یک پردازشگر هشت هسته‌ای 2.36GHz کایرین 659، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 3340mAh، دوربین دوگانه اصلی مجهز به سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی، دوربین دوگانه سلفی مجهز به سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی و فلش ال ای دی برای هر دو دوربین بهره می‌برد. استفاده از این ساختار عکس برداری کاربر را قادر می‌سازد تا اثر بوکه بسیار خوبی را در عکس‌های خود ایجاد کند.

هواوی میت 10 لایت

اگر که این جزییات برای شما آشنا هستند به این علت است که سازمان تنا (TENAA) چند وقت پیش گفته بود که مایمانگ 6 / جی 10 با همین سخت افزارها عرضه می‌شود البته تفاوت موجود در این است که مایمانگ 6 در تاریخ 31 شهریور (22 سپتامبر) در چین عرضه می‌شود و میت 10 لایت در تاریخ 24 مهر (16 اکتبر) در اختیار سایر کاربران جهان قرار می‌گیرد؛ به نظر می‌رسد که کاربران چینی قرار است که میت 10 لایت را با نام مایمانگ 6 در اختیار بگیرند.

منابع خبری گفته‌اند که میت 10 در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی با رابط کاربری EMUI 5.1 که بر مبنای سیستم عامل اندروید 8 اوریو ساخته شده است و یک برچسب قیمت 455 دلاری وارد بازار می‌شود. همان طور که گفته شد میت 10 لایت به 4 دوربین و یک نمایشگر با رزولوشن بالا و نسبت تصویر 18:9 مجهز است اما فراموش نکنید که دوربین‌های به کار رفته در این محصول مثل دوربین‌های میت 10 از برند لایکا (Leica) نیستند و از طرفی پردازشگر 659 به کار رفته در این گوشی هوشمند از هیچ نظر نمی‌تواند با پردازشگر کایرین 970 میت 10 رقابت کند.

حال این سوال مطرح می‌شود که نام سری “مارس” برای کدام یک از گوشی‌های جدید هواوی انتخاب شده است؛ این احتمال وجود دارد که سازنده چینی این نام را برای مدل میت 10 پورشه ادیشن (Porsche Edition) انتخاب کرده باشد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر