;
coinex

آموزش انتقال اپلیکیشن ها به حافظه اس دی گلکسی نوت 8 سامسونگ

آموزش انتقال اپلیکیشن ها به حافظه اس دی گلکسی نوت 8 سامسونگانتقال اپلیکیشن ها به حافظه اس دی و خالی کردن حافظه داخلی، یکی از مواردی است که می تواند سرعت دستگاه هوشمند شما را افزایش دهد؛ در این متن نحوه انتقال اپلیکیشن ها به حافظه اس دی گلکسی نوت 8 را آموزش می دهیم؛ با تکراتو همراه شوید:

کمپانی سامسونگ به خوبی می داند که مجهز بودن گوشی های هوشمند به حافظه اس دی می تواند به افزایش فروش منجر شود. فرقی نمی کند که از این میزان حافظه چه استفاده ای خواهید کرد؛ اما یکی از محبوب ترین کارها، انتقال اپلیکیشن ها به حافظه اس دی است تا حافظه داخلی برای مواردی باقی بماند که غیر قابل انتقال هستند.

البته فراموش نکنید که تمامی اپلیکیشن ها را نمی توان به حافظه اس دی گلکسی نوت 8 انتقال داد؛ با این حال، بسیاری از آنها با پیروی از مراحل زیر، این امکان را دارند

  1. قسمت تنظیمات (Settings) را باز کنید.
  2. روی قسمت Apps ضربه بزنید.
  3. اپلیکیشن هایی که می خواهید انتقال دهید را انتخاب کنید.
  4. روی گزینه Storage ضربه بزنید.
  5. در زیرمجموعه Storage Used، گزینه Change را انتخاب کنید.
  6. .SD card را انتخاب کرده و سپس با ضربه روی Move، مراحل را تایید کنید.
  • نکته: برای بازگرداندن آنها تنها کافیست این مراحل را تکرار کرده و اینبار گزینه Internal را انتخاب کنید.

نکته: برای بازگرداندن آنها تنها کافیست این مراحل را تکرار کرده و اینبار گزینه Internal را انتخاب کنید.

با بررسی لیست اپلیکیشن هایی که می خواهید جا به جا کنید، متوجه می شوید که بسیاری از اپلیکیشن ها را نمی توان به حافظه اس دی منتقل کرد. چنین چیزی دور از انتظار نیست؛ بسیاری از اپلیکیشن ها به گونه ای طراحی شده اند که تنها روی حافظه داخلی اجرا شوند. اپلیکیشن های مخصوص تامین امنیت، اپلیکیشن های پیش فرض موبایل و بسیار از ابزارهای دیگر باید در حافظه داخلی باقی بمانند. اما بسیاری از بازی ها را به راحتی می توانید به حافظه اس دی منتقل کنید؛ اما به خاطر داشته باشید که برخی قسمت ها، منتقل شده و فایل های حیاتی تر در حافظه داخلی باقی می مانند.

برای خالی کردن حافظه داخلی موبایل می توانید بسیاری از اپلیکیشن ها را به حافظه اس دی منتقل کنید؛ اگر به مدت طولانی از این نوع حافظه استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم که حافظه داخلی را خالی بگذارید.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر