;
coinex

جزئیات جدیدی از گوشی هواوی میت 10 لایت همراه با تصویر به بیرون درز کرد

جزئیات جدیدی از گوشی هواوی میت 10 لایت همراه با تصویر به بیرون درز کردبه تازگی تصاویر و اخبار جدیدی پیرامون گوشی هوشمند هواوی میت 10 لایت در فضای آنلاین منتشر شده است.

در تصویر بالا که احتمالا رندرهای رسمی این موبایل هستند، برخی جوانب طراحی و چهار دوربین این گوشی به خوبی قابل مشاهده است؛ دو دوربین در پنل پشتی و دو دوربین نیز به عنوان دوربین سلفی تعبیه شده اند.

گزارشات منتشر شده در ونچربیت حاکی از آن هستند که گوشی هواوی میت 10 لایت از نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 فول اچ دی برخوردار شده که در نسبت ابعاد 18:9 ساخته شده است. بسیاری از گوشی های 2017 نیز در این نسبت ابعاد طراحی شده اند تا توانایی رقابت در این بازار تنگاتنگ را داشته باشند. گفته می شود که دو سنسور 16 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین دوگانه و دو سنسور 13 مگاپیکسلی، ترکیب دوربین سلفی را تشکیل می دهند. دوربین سلفی با نرم افزارهای متعددی سازگار شده تا تجربه عکاسی را بهینه تر کند. از دیگر مشخصات گوشی هواوی میت 10 لایت می توان به رم 4 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی، تراشه هشت هسته ای Kirin 659، باتری 3340 میلی آمپرساعتی، اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری EMUI 5.1 اشاره کرد.

بسیاری معتقدند که گوشی هواوی میت 10 لایت در رویداد 24 مهر (16 اکتبر) به نمایش گذاشته می شود. لازم به ذکر است که این موبایل، تنها گوشی میت نیست که در این تاریخ معرفی می شود؛ گوشی های هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو از دیگر موبایل هایی هستند که به زودی رونمایی خواهند شد.

هواوی میت 10 لایت در مقایسه با دو گوشی دیگر، پایین رده ترین گوشی خواهد بود؛ هرچند که در مقایسه با بسیاری از گوشی های حال حاضر، یک گوشی پرچمدار به شمار می رود. میت 10 لایت با قیمت 379 یورو در اروپا و در رنگ های مشکی، آبی و تنوع رنگی طلایی عرضه خواهد شد. قیمت این موبایل در بازار آمریکا به 450 دلار می رسد.

به تازگی تصاویر و اخبار جدیدی پیرامون گوشی هوشمند هواوی میت 10 لایت در فضای آنلاین منتشر شده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر