;
coinex

گوشی هوشمند پرچمدار نوکیا 8 در چهارم مهرماه در هند رونمایی می‌شود

گوشی هوشمند پرچمدار نوکیا 8 در تاریخ 26 سپتامبر در کشور هند رونمایی می‌شود!

نوکیا گفته است که به زودی نوکیا 8 را در بازار هند عرضه می‌کند. این سازنده تایید کرده است که در تاریخ 4 مهر رویدادی را برای معرفی این محصول برگزار می‌نماید.

سازنده فنلاندی از هم اکنون پروسه ارسال دعوتنامه را برای علاقمندانی که می‌خواهند در این رویداد شرکت کنند، شروع کرده است. نوکیا به طور رسمی در خبرهایی که اخیرا ارائه کرده به گوشی پرچمدار نوکیا 8 اشاره‌ای نکرده است؛ اما دعوتنامه‌هایی که توسط این سازنده ارائه شده‌اند، صراحتا از عرضه این محصول حکایت می‌کنند.

گوشی Nokia 8 برای اولین بار در ماه گذشته به عنوان اولین گوشی پرچمدار نوکیا که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد، معرفی شد. این گوشی پرچمدار هم اکنون با یک برچسب قیمت 710 دلاری در کشورهای اروپایی عرضه می‌شود؛ از این رو اگر که نوکیا نخواهد قیمت این محصول را برای عرضه در بازار هند کاهش یا افزایش دهد، می‌توان انتظار داشت که کاربران هندی هم با قیمتی مشابه گوشی پرچمدار جدید سازنده کهنه کار فنلاندی را دریافت کنند با وجود این باید صبر کرد و دید که در تاریخ ذکر شده چه جزییاتی در رابطه با قیمت این گوشی هوشمند مطرح می‌شود.

مشخصات فنی گوشی پرچمدار نوکیا 8

نوکیا 8 یک گوشی واقعا قدرتمند است. این دستگاه از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 به عنوان یکی از قوی‌ترین و جدیدترین تراشه‌های موجود در بازار و یک نمایشگر 5.3 اینچی 2560 در 1440 پیکسلی QHD بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی پیشرفته می‌توان به یک رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، دوربین دوگانه اصلی مجهز به دو سنسور 13 مگاپیکسلی از برند زایس (Zeiss)، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، کاور منحنی شکل پشتی و باتری جدانشدنی 3,090mAh با توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 3 کوالکام اشاره کرد.

نوکیا 8 فناوری صوتی اوزو (OZO) نوکیا و یک اسکنر اثر انگشت جلوی قرار گرفته در کلید هوم را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد. نمایشگر این گوشی هوشمند در مقایسه با نمایشگر سایر گوشی‌های پیشرفته موجود در بازار، حاشیه‌های بسیار باریکی ندارد؛ اما باز هم می‌توان گفت که نوکیا 8 با یک طراحی زیبا و خاص ساخته شده است.

نوکیا گفته است که گوشی پرچمدار جدیدش را با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا عرضه می‌کند، اما می‌توان انتظار داشت که بروزرسانی سیستم عامل اندروید 8 اوریو هم در آینده‌ای نزدیک برای نوکیا 8 ارائه شود.

همان طور که گفته شده سازنده فنلاندی می‌خواهد در چند روز آینده یک رویداد معرفی را در کشور هند برای عرضه نوکیا 8 برگزار کند به همین دلیل بعید نیست که اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی زیبا در این بازه زمانی منتشر شود. هنوز مشخص نیست که چقدر طول می‌کشد تا نوکیا گوشی جدیدش را وارد بازار هند کند، اما می‌توان احتمال داد که کاربران هندی مدت زمان زیادی را برای دریافت این محصول جدید منتظر نمانند.

دعوتنامه رویداد معرفی نوکیا 8 در هند

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر