;
coinex

خودروی زیبای بنتلی EXP 10 اسپید 6 احتمالا وارد خط تولید می‌شود!

خودروی زیبای بنتلی اکسپ 10 اسپید 6 کانسپت احتمالا وارد خط تولید می‌شود!

بنتلی یک شرکت خودروسازی کوچک است اما به نظر می‌رسد که می‌خواهد از خودروی مفهومی بنتلی EXP 10 اسپید 6 کانسپت به عنوان راه نفوذ خود به سایر بازارهای خودرویی استفاده کند.

بنتلی EXP 10 اسپید 6 (EXP 10 Speed 6 concept) یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین اثرهای هنری شرکت بنتلی (Bentley) است؛ این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی اتوموبیل ژنو رونمایی شد و توانست توجه تعداد زیادی از طرفداران دنیای خودروهای اسپورت لوکس را به خود جلب کند اما هنوز برای عرضه ارائه نشده است. اگرچه که رالف فریش (Rolf Frech)، رئیس بخش مهندسی بنتلی، مطلبی را نیز در مورد کنار گذاشتن این خودرو برای همیشه ارائه نکرده است.

رالف در یک مصاحبه خبری با مسئولان سایت خبرگزاری دیجیتال ترندز (Digital Trends) در مورد خودروی مفهومی بنتلی EXP 10 اسپید 6  مطلب زیر را اعلام نمود:

“من هنوز هم به اسپید 6 کانسپت فکر می‌کنم. این خودرو هنوز هم یک اتومبیل بسیار خوب است و ما هنوز در مورد آن به یک تصمیم نهایی نرسیده‌ایم. بنتلی گزینه‌های متعددی را در رابطه با این خودرو پیش روی خود دارد.”

رالف فریش هنوز نگفته است که خودروساز انگلیسی می‌خواهد چه طرح‌های دیگری را ارائه کند اما شایعات جدید از این امر حکایت می‌کنند که این خودروساز می‌خواهد یک اتوموبیل اس یو وی جدید را نیز که از نظر اندازه، قدرت و قیمت در مرحله پایین‌تری نسبت به مدل بنتایگا (Bentayga) قرار دارد، معرفی کند. بنتایگا توانست توجه تعداد زیادی از افراد علاقمند به دنیای خودرو را به خود جلب کند و از طرفی بنتلی را به عنوان یک سازنده بسیار قدرتمند معرفی سازد. به همین دلیل منطقی است که خودروساز انگلیسی بخواهد یک اس یو وی کوچک‌تر را نیز عرضه کند. اما وولف گنگ دورهیمر (Wolfgang Dürheimer)، رئیس بنتلی، احتمال عرضه چنین خودرویی را رد کرده است.

با همه این تفاسیر می‌توان گفت که خودروی بعدی که قرار است به لیست محصولات شرکت اتوموبیل سازی بنتلی اضافه شود، بدون شک یک بنتلی خاص و اصیل است. فریش در این رابطه گفته است که هر خودرویی که بخواهد نام بنتلی را یدک بکشد، باید قبل از این که چراغ سبز را برای تولید دریافت کند، نشان دهد که تطابق کاملی با شعار “ارائه یک راندمان لوکس” بنتلیدراد. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که فاکتورهای دیگری هم در زمینه تصمیم گیری در رابطه با تولید یک خودروی جدید با برند بنتلی موثر است؛ برای مثال هر خودرویی که قرار است ساخته شود باید برای خودروساز انگلیسی پول ساز باشد به این معنی که باید بتواند همان محصولی باشد که مشتریان از بنتلی می‌خواهند در غیر این صورت هیچ اتوموبیل جدیدی از طرف این سازنده ارائه نمی‌گردد.

مدل تولیدی خودروی مفهومی بنتلی EXP 10 اسپید 6 به احتمال زیاد در دو مدل کوپه و کانورتیبل عرضه می‌شود. خودروهای کانسپتی که از برند بنتلی در سال 2015 و 2016 میلادی رونمایی شدند، تا حدی نشان دادند که خودروهای اسپورت کوچک‌تر این سازنده با چه ظاهری وارد بازار می‌شوند اما حتی اگر که ابنتلی EXP 10 اسپید 6 در قالب یک خودروی واقعی ارائه نشود باز هم سبک طراحی آن توانست نشان واضحی را در مورد نحوه عملکرد بنتلی و دیدگاه این شرکت خودروسازی اصیل انگلیسی در مورد خط مشی آتی این برند به علاقمندان دنیای خودرو نشان دهد.

فریش در رابطه با تاثیر بنتلی EXP 10 اسپید 6 می‌گوید: “خودروی مفهومی بنتلی EXP 10 اسپید 6  یک تجربه بسیار منحصر بفرد بود و به ما نشان داد که هنوز هم فضا برای عملکرد بنتلی و ارائه محصولاتی جدید و متفاوت وجود دارد. این خودروی مفهومی ثابت کرد که هنوز هم مشتریانی هستند که از بنتلی می‌خواهند تا یک محصول جدید و متفاوت را برای آن‌ها ارائه کند. برای ما به عنوان یک شرکت خودروسازی کوچک لازم است که محصولات دیگری را هم عرضه کنیم. اگر که می‌خواهیم رشد کنیم و در آینده موفق باشیم باید مدل‌های دیگری را نیز تولید کنیم. بنتلی EXP 10 اسپید 6 یکی از همین خودروهایی است که ما به آن نیاز داریم و می‌تواند راه را برای پیشرفت ما هموار سازد.”

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر