;
coinex

ال جی و هواوی در حال بستن یک قرارداد طولانی برای ساخت نمایشگرهای اولد

همکاری هواوی و ال جی
همکاری هواوی و ال جی

طبق گزارش منتشر شده از تولید کننده‌ای در کره جنوبی، سران شرکت ال جی و هواوی در نظر دارند تا در تاریخ 3 اکتبر قرارداد طولانی مدتی با مضمون تولید نمایشگرهای اولد امضا کنند. طبق این اطلاعات، همکاری دو شرکت برای صفحه نمایش‌هایی با اندازه کوچک و معمولی خواهد بود.

مساله مهمی که بیشتر به این خبر رنگ و بوی واقعیت می‌بخشد، ناتوانی سامسونگ در تولید اولد است. شرکت سامسونگ که یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های این گونه نمایشگرها است، در حال حاضر توانایی پاسخ دهی به این تعداد درخواست را ندارد. به همین دلیل هواوی مجبور می‌شود تا کمی استراتژی خود را تغییر داده و از هر دو کمپانی بزرگ کره‌ای‌ها کمک بگیرد.

طبق گزارشات، این همکاری فقط در رابطه با تامین نیازهای هواوی نبوده و در راستای رشد بیشتر هر دو شرکت خواهد بود. براساس شایعات، ال جی در سال آینده چیزی بالغ بر دو تا سه میلیون اولد در اندازه کوچک تا معمول برای هواوی تولید خواهد کرد. صفحاتی که در تولیدی‌های E2 و E5 ال جی واقع در شهر پاجو در دست ساخت قرار می‌گیرند و در صورت افزایش درخواست، به کارخانه E5 و E6 می‌روند.

این قرارداد احتمالا حدود 200 الی 300 میلیارد وون ارزش خواهد داشت که معادل 176 الی 265 میلیون دلار است! به احتمال فراوان درخواست ساخت اولدها در آینده نه چندان دور بالاتر هم می‌رود و ال جی باید برای تلفن‌های بیشتری صفحه نمایش تولید کند.

گزارشات حاکی از این است که شرکت سامسونگ در حال حاضر مشکلات فراوانی در تولید صفحات اولد دارد؛ حتی گفته می‌شود این شرکت در تامین نمایشگرهای محصولات خودش نیز با سختی‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند. از طرفی همکاری این کمپانی با اپل نیز دردسرهای زیادی برایشان درست کرده است؛ چرا که اپل به تمیز و درجه یک بودن قطعات حساسیت زیادی نشان می‌دهد. طبق اعلام برخی از تولید کننده‌های چینی، سامسونگ در عرضه اولد به این شرکت‌ها به مشکل برخورده است.


بیشتر بخوانید:

از هواوی تا شیائومی؛ هجوم شرکت های چینی به پنل های اولد ال جی!


در هر صورت انتظار می‌رود هواوی همکاری خود را با سامسونگ ادامه دهد؛ جدیدترین پرچم‌دار این شرکت یعنی میت 10 نیز از پنل‌های اولدی استفاده می‌کنند که رقیب سرسخت ال جی، یعنی سامسونگ، آن‌ها را تولید کرده است؛ نمایشگرهایی که نور را منعکس نمی‌کنند.

امروزه نمایشگرهای اولد بسیار محبوب شده‌اند و دیگر کسی سراغ ال سی دی نمی‌رود؛ با این تفاصیر به احتمال بسیار زیاد، هواوی از هر دو شرکت بزرگ کره‌ای برای تولید صفحه نمایش تلفن‌های همراهش استفاده خواهد کرد.

منبع: Android Headlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر