;
coinex

اکنون گزینه‌ی بررسی بروزرسانی در سیستم عامل اندروید واقعا کار می‌کند

اکنون گزینه‌ی بررسی بروزرسانی در سیستم عامل اندروید واقعا کار می‌کندبر اساس یک پست گوگل پلاس که امروز منتشر شده گزینه‌ی بررسی بروزرسانی اکنون واقعا بیشتر از قبل فعالیت خواهد داشت.

کاربران اندرویدی که ترجیح می‌دهند هرچه سریع‌تر بروزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل گوگل را آنلاین دریافت کنند، حتما با گزینه‌ی بررسی بروزرسانی بیشتر آشنا هستند که به کاربران امکان می‌دهد بررسی کنند آیا آپدیت تازه‌ای برای گوشی هوشمند آن‌ها ارائه شده است یا خیر.

تاکنون چک کردن برای آپدیت‌ها به وسیله‌ی این ویژگی چندان کاربردی نبود زیرا پیش از این هر روز یک سهمیه مشخص و محدود برای ارائه‌ی آپدیت در هر منطقه وجود داشت و پس از تکمیل شدن این سهمیه، گزینه‌ی بررسی برای بروزرسانی دیگر عملکردی نداشت. اما اکنون شرایط تغییر کرده و به گفته‌ی کارمند گوگل، الیوت هیوز از این به بعد با انتخاب گزینه‌ی بررسی برای بروزرسانی دستگاه شما برای دریافت آپدیت ثبت نام خواهد شد و این کار به وسیله‌ی کاربران باید انجام گیرد.

مهم‌ترین تغییری که در این سیستم به وجود آمده در این بخش است که حتی اگر سهمیه روزانه‌ی مذکور پر شود، از آنجایی که ابزار آپدیت جدید سیستم‌عامل گوگل به وسیله کاربران فعال می‌شود با انتخاب این گزینه در صورت موجود بودن بروزرسانی در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت.

به علاوه در پستی که الیوت هیوز منتشر کرده به این نکته نیز اشاره شده، که اکنون پس از هر بار بررسی روند آپدیت دیگر در پس‌زمینه‌ی دستگاه اجرا نمی‌شود و ممکن است پس از مدتی با انتخاب مجدد گزینه‌ی بررسی برای بروزرسانی، روند آپدیت دوباره آغاز شده و در دسترس کاربر قرار گیرد.

برای در اختیار داشتن این امکان جدید کاربران باید نسخه‌ی بروز شده‌ی Google Play Services را در دستگاه خود نصب کرده باشند و البته از محصولاتی استفاده کنند که بروزرسانی‌های نرم‌افزاری را مستقیما از ابزار آپدیت گوگل دریافت می‌کنند؛ یعنی محصولاتی مانند گوشی‌های هوشمند خانواده‌های پیکسل و نکسوس.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر