;
coinex

گوشی ایسوس زنفون 5 در اسفندماه امسال رخ نشان می‌دهد

گوشی ایسوس زنفون 5 در اسفندماه امسال رخ نشان می‌دهد
کمپانی ایسوس در هفته‌ای که گذشت، گوشی های جدید سری ایسوس زنفون 4 خود را در اروپا معرفی کرد و گویا اکنون نوبت به گوشی ایسوس زنفون 5 رسیده است.

معرفی ایسوس زنفون 4 در اروپا در حالی انجام می‌شود که قرار بود اولین محموله از این دستگاه، در بهار گذشته وارد بازار شود، اما این اتفاق تا فصل پاییز رخ نخواهد داد. این قبیل تصمیم گیری‌ها مطمئنا در نتایج مالی ایسوس بی‌تاثیر نخواهد بود.

به نظر می‌رسد که ایسوس این موضوع را درک کرده است، چرا که دیگر طرفداران این کمپانی، زمان زیادی را برای خرید گوشی ایسوس زنفون 5 تحمل نخواهند کرد. پنجمین نسل از سری گوشی‌های زنفون ایسوس در ماه مارس 2018 یعنی چیزی در حدود اسفندماه سال جاری رخ نشان می‌دهد. این مطلب را به تازگی جری شان (Jerry Shen)، مدیراجرایی این کمپانی تایوانی، تایید کرده است.

ایسوس در سال جاری روند بازسازی سنگینی را متحمل شد و نتیجه آن تولید سری گوشی‌های جدید ایسوس زنفون 5 است که روند معرفی و عرضه آن زودتر از آن چیزی خواهد بود که در سال 2017 برای نسل قبلی اتفاق افتاد. جری شان امیدوار است که بتواند درآمد کمپانی تحت مسئولیت خود را به لطف بهبود در بهره‌وری و بالا بردن قیمت فروش متوسط محصولات خود، بیشتر کند.

این موضوع می‌تواند ایسوس را در چهارمین کوارتر از سال 2017 به یک کمپانی سودآور تبدیل کند. علاوه بر این، جری شان انتظار دارد که در اولین کوارتر از سال 2018 بتواند ایسوس را در جمع هفت فروشنده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان قرار دهد.

برای رسیدن به این هدف هیچ استراتژی خاصی در بازاریابی تغییر نخواهد کرد. ایسوس همچنان بر روی بازار میان رده تمرکز کرده و گوشی‌های مقرون به صرفه تولید می‌کند. در حال حاضر جزئیات زیادی از گوشی ایسوس زنفون 5 وجود ندارد، اما با توجه به اینکه، این گوشی ساز تایوانی قصد دارد تا سری پنجم زنفون را در کمتر از 6 ماه آینده معرفی کند، انتظار داریم که به زودی مشخصاتی از آن رخ نشان دهد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر