;
coinex

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بدون حاشیه در سال 2017

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بدون حاشیه در سال 2017
در این مطلب قصد داریم تا لیستی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بدون حاشیه را در اختیارتان قرار دهیم. گوشی های هوشمندی که معمولا به دلیل سبک طراحی جدید بدون حاشیه، بسیار زیبا بوده و طرفداران پر و پا قرص خود را دارند.

کمپانی‌های بزرگ گوشی ساز جهان و اکثر برندهای نام آشنا در بازار گوشی‌های هوشمند به طراحی گوشی‌های بدون حاشیه روی آورده‌اند. نبود حاشیه در اطراف صفحه نمایش باعث می‌شود تا با ثابت نگه داشتن اندازه گوشی‌ها بتوان از نمایشگر بزرگتری در این محصولات استفاده کرده و بخش اعظم پنل جلویی را در اختیار صفحه نمایش آن قرار داد.

این سبک از طراحی به نوعی با گوشی شیائومی می میکس آغاز شد و سامسونگ با طراحی گلکسی اس 8 آن را به اوج زیبایی رساند و اکنون به عنوان یک زبان طراحی جدید نه تنها در گوشی‌های پرچمدار و بالا رده تبدیل شده، بلکه در حال رفتن به سمت گوشی‌های میان رده نیز هست. اجازه دهید تا به سراغ معرفی بهترین گوشی های اندرویدی بدون حاشیه برویم.

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بدون حاشیه کدامند؟

سامسونگ گلکسی نوت 8

سامسونگ گلکسی نوت 8

فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ بدون شک یکی از بهترین گوشی های اندرویدی بدون حاشیه جهان است که شما هم اکنون می‌توانید آن را در بسیاری از بازارهای جهان خریداری کنید –سامسونگ قصد دارد تا ماه آینده عرضه این گوشی را در بیش از 150 کشور جهان انجام دهد.

این دستگاه از طراحی فوق العاده‌ای برخوردار است. نمایشگر 6.3 اینچی آن با کیفیت کواد اچ دی پلاس آن را به یکی از بهترین های بازار موبایل جهان تبدیل کرده است. قلم اس پن موجود در این دستگاه ویژگی منحصر به فردی است که جذابیت‌های این فبلت سامسونگ را دوبرابر کرده است.

به مانند بسیاری از پرچمداران سال جاری بازار گوشی‌های هوشمند، اسنپدراگون 835 کوالکام پردازنده‌ای است که در این دستگاه قدرتنمایی کرده که توسط 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. فضای ذخیره سازی آن نیز توسط 64 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می‌شود.

اصلی ترین ویژگی بارز این دستگاه دوربین دوگانه آن است -البته نمایشگر بی کران آن را فراموش نکنید- استفاده از این ماژول دوربین، گلکسی نوت 7 را مفتخر کرده تا عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه سامسونگ را با خود یدک بکشد. این دوربین به مانند دوربین آیفون 7 پلاس به کاربر اجازه می‌دهد تا زوم اپتیکال 2X را در اختیار داشته باشد.

لازم به گفتن نیست که سامسونگ همواره با دوربین‌های قدرتمند گوشی‌های خود خودنمایی کرده است و گلکسی نوت 8 نیز از این خانواده جدا نیست. همه چیز در گلکسی نوت 8 ایده‌آل است. هیچ مشکلی وجود ندارد که نتوان این دستگاه را در بین بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بدون حاشیه جهان قرار داد، فقط یک چیز کوچک ممکن است که کمی آزاردهنده باشد. شاید قیمت حدود 1000 دلاری این دستگاه کمی شما را برای خرید آن دچار تردید کند، اما اگر هزینه آن را دارید، بدون معطلی اقدام به خرید آن کنید.

ال جی وی 30

ال جی وی 30

ال جی وی 30 (LG V30) یکی دیگر از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بدون حاشیه است. به جز قلم اس پن، تقریبا هر چیز دیگری که سامسونگ گلکسی نوت 8 برای عرضه دارد، ال جی وی 30 نیز آن را در اختیار دارد و علاوه بر آن چند ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز دیده می‌شود. چهار مبدل دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi، نوار عملکرد شناور، قفل باز کن صوتی و البته نمایشگر اولد که توسط خود این کمپانی کره‌ای برای ال جی وی 30 ساخته شده است.

نمایشگر اولد فول ویژن 6 اینچی این دستگاه دارای نسبت تصویر 18 به 9 بوده و حاشیه‌های ساده و نسبتا باریکی در با لا و پایین آن دیده می‌شود. علاوه بر نمایشگر بدون حاشیه آن، موارد دیگری نیز وجود دارد که این دستگاه را در بین بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی قرار می‌دهد.

ال جی وی 30 در درون خود یک پردازنده اسنپدراگون 835 دارد که توسط 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. همانند اکثر گوشی‌های پرچمدار امروزی بازار، ال جی V30 نیز با یک دوربین دوگانه در پنل پشتی خودنمایی می‌کند. ترکیب یک سنسور استاندارد و یک سنسور با لنزهای واید، پیکره‌بندی دوربین دوگانه آن را تشکیل می‌دهد.

برای آنکه بتوانید شباهت‌های بین گلکسی نوت 8 و ال جی وی 30 را درک کنید، بهتر است بگوییم که ال جی وی 30 یک جایگرین خوب برای پرچمدار جدید سری گلکسی نوت سامسونگ است که در ضمن می‌تواند اسکناس‌های زیادی را در مقایسه با نوت 8 برایتان ذخیره کند.

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

بدون شک سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) نیز در جمع بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بدون حاشیه قرار خواهد گرفت. این دستگاه مدتی قبل با یک نمایشگر بی کران 6.2 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی معرفی شد. قلب تپنده آن را اسنپدراگون 835 کوالکام تشکیل می‌دهد و توسط 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. سامسونگ برای این دستگاه 64 گیگابایت و در نسخه سطح بالاتر، 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس به یک دوربین 12 مگاپیکسلی با روزنه f/1.7 مجهز شده و می‌تواند حتی در شرایط نوری نامناسب نیز تصاویر باکیفیتی ارائه دهد. اگرچه این دستگاه دوربین دوگانه ندارد، اما هیچ چیزی هم کمتر از آن نخواهد داشت.

این فبلت بزرگ که نمایشگر آن تنها 0.1 اینچ از صفحه نمایش گلکسی نوت 8 کوچکتر است، انرژی روزانه خود را از یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت به دست می‌آورد. جالب اینجاست که باتری این دستگاه ظرفیت بیشتری نسبت به نوت 8 سامسونگ دارد که همین اواخر به طور رسمی معرفی شد.

در کل باید گلکسی اس 8 پلاس را یک گلکسی نوت 8 بدون قلم اس پن در نظر گرفت. اگر نبود قلم اس پن شما را آزار نمی‌دهد، پس شاید انتخاب گلکسی اس 8 پلاس، انتخاب بسیار مناسبی باشد. مطمئنا خرج نکردن اسکناس‌های بیشتر می‌تواند هر کاربری را خوشحال‌تر کند.

سامسونگ گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی اس 8

به جز مقدار حافظه رم کمتر و البته نمایشگر کوچکتر، سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) فرق چندانی با مدل پلاس خود ندارد. از طراحی نمایشگر بی کران بدون حاشیه گرفته تا مشخصات سخت افزاری و دوربین، همه چیز به مانند گلکسی اس 8 پلاس است.

اگر یک گوشی فوق العاده با صفحه نمایش بزرگ می‌خواهید، مدل گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ را انتخاب کنید. در غیر این صورت، نمایشگر 5.8 اینچی گلکسی اس 8 نیز همان کار را برایتان انجام خواهد داد. البته اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، اندازه گلکسی S8 مناسب‌تر بوده و به راحتی در یک دست جای می گیرد.

به همین منوال اندازه باتری نیز کوچکتر شده و ظرفیت آن به 3000 میلی‌آمپر ساعت محدود شده است، اما باز هم به یاد داشته باشید که برای خرید این دستگاه نیز پول کمتری پرداخت خواهید کرد.

اسنشال فون

اسنشال فون

چند ماه پیش اندی روبین، پدر سیستم عامل اندروید، گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کرد که اسنشال فون (Essential Phone) نامیده می‌شود. با اینکه ترجمه اسم این دستگاه به معنی “گوشی اساسی” است، اما این دستگاه هیچ چیز خاص، منحصر به فرد و یا فانتزی را ارائه نمی‌دهد. همه چیز نشان از یک گوشی عادی دارد، البته یک گوشی پرچمدار اندرویدی معمولی که حاشیه‌های نسبتا باریکی داشته و از قدرتمندترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به وجود 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی آن قرار دارد که ترکیبی از یک سنسور رنگی RGB و مونوکروم است. در پنل جلو نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد.

به طور کل گوشی اسنشال فون یک دستگاه نسبتا ساده است که قصد دارد تا تجربه اندروید را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. نسبت به قیمت این دستگاه، می‌توان پیشنهاد کرد که به جای فکر کردن به اسنشال فون، یک مدل از گلکسی اس 8 سامسونگ را انتخالب کنید.

ال جی جی 6

ال جی جی 6

ال جی بعد از آنکه تا حدودی دی ان ای یک گوشی ماژولار را به مدل ال جی جی 5 تزریق کرد، به سراغ نسل بعدی این دستگاه رفت. گوشی ال جی جی 6 را قطعا می‌توان یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بدون حاشیه دانست.

گوشی ال جی G6 به یک دوربین دوگانه مجهز است. این دوربین از یک سنسور معمولی و یک سنسور با لنزهای واید تشکیل شده است. این سیستم دوربین تقریبا مشابه با دوربین‌های به کار رفته در محصولات ال جی همچون مدل V30 است.

تنها ناکامی ال جی جی 6 مربوط به تراشه آن است. ال جی تقریبا همزمان با سامسونگ، گوشی‌های پرچمدار خود را برای ورود به بازار آماده می‌کردند، اما به دلیل آنکه سامسونگ اولین محموله از تمامی تراشه‌های اسنپدراگون 835 کوالکام را برای گوشی های گلکسی اس 8 خود خریداری کرد، ال جی مجبور به استفاده از اسنپدراگون 821 در ال جی جی 6 شد.

البته شاید این مورد چندان هم به چشم نیاید، قدرت پردازشی اسنپدراگون 821 در مقابل اسنپدراگون 835 تفاوت چندانی ندارد. این دستگاه با همین پردازنده در بین بهترین گوشی های هوشمند 2017 قرار دارد.

شیائومی می میکس 2

شیائومی می میکس 2

شیائومی با ساخت مدل اصلی شیائومی می میکس جزء اولین کمپانی‌های گوشی ساز جهان است که در طراحی محصولات خود از نمایشگر بدون حاشیه استفاده کرد و شیائومی میکس 2 این روند را به جلوتر راند.

نسبت نمایشگر به بدنه در این دستگاه 80.8 درصد است. صفحه نمایش بزرگ 5.99 اینچی آن فول اچ دی بوده و اسنپدراگون 835 پردازنده‌ای است که به آن قدرت می‌دهد. این پردازنده توسط 6 و یا 8 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی شده و در دو نسخه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین تک سنسور 12 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. شاید تنها بخش ناامید کننده در این اسمارت فون همین سیستم دوربین‌ها باشد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر