;
coinex

بنچمارک آیفون 8 امتیازات حیرت‌انگیزی را نشان می‌دهد؛ قدرتمندتر از هر گوشی اندرویدی!

بنچمارک آیفون 8 امتیازات حیرت‌انگیزی را نشان می‌دهد؛ قدرتمندتر از هر گوشی اندرویدی!
اپل به تازگی از آیفون‌های جدید خود رونمایی کرد. آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس محصولاتی هستند که توسط غول کوپرتینو معرفی شدند و اکنون انتشار بنچمارک آیفون 8 نشان می‌دهد که این کمپانی آمریکایی چه محصول قدرتمندی را روانه بازار کرده است!

آیفون 8 اپل به چیپست اپل ای 11 بایونیک مجهز شده است. یک قطعه سیلیکونی قدرتمند که اپل ادعا می‌کند سه سال بر روی آن مشغول کار بوده است. اولین بنچمارک‌های اولیه از این تراشه که گفته می‌شد در یک نمونه اولیه از مدل‌های آیفون ایکس قرار گرفته، منتشر شد و امتیازات بسیار چشمگیر بود.

اکنون نوبت به بنچمارک آیفون 8 رسیده که نشان دهد، چه تراشه قدرتمندی را در درون خود جای داده است. اپل ای 11 بایونیک در این دستگاه توانست امتیازات حیرت‌انگیزی را به ثبت برساند. امتیازاتی که تاکنون هیچ گوشی هوشمند اندرویدی حتی نتوانسته به نزدیک آن برسد.

پلتفرم‌های موبایلی روز به روز در حال قدرتمندتر شدن هستند، اما همیشه مسایلی وجود دارد که نمی‌توان به این راحتی از آن چشم‌پوشی کرد. بیشتر کردن قدرت پردازشی یک تراشه در عین حالی که باید حجم آن نیز کوچکتر باشد، کار چندان ساده‌ای نخواهد بود. هماهنگی بین قدرت پردازنده و ظرفیت باتری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

اما به نظر می‌رسد که اپل با چیست ای 11 بایونیک خود توانسته تا حدودی مرزها را پشت سر بگذارد. بنچمارک آیفون 8 این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. این دستگاه قدرتمندتر از هر گوشی هوشمند اندرویدی بوده که تاکنون به بازار عرضه شده است.

بنچمارک آیفون 8 و قدرتنمایی iOS در برابر اندروید

بنچمارک آیفون 8 و قدرتنمایی iOS در برابر اندروید

اولین بنچمارک آیفون 8 منتشر شد و این دستگاه قدرت بالای خود را به رخ رقبایش کشید. بر روی آیفون 8 سه تست مختلف انجام شد. گیک‌بنچ 4، 3DMark و خروجی 4K که در بنچمارک گیک بنچ و 3DMark گوشی جدید آیفون 8 و آیفون 8 پلاس مشخصا می‌توان دیدی که دوبرابر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس قدرت دارند. درباره خروجی 4K، نتایج به دست آمده توسط گوشی آیفون 8 چهار برابر پرچمداران سامسونگ است.

نتایج بنچمارک آیفون 8 نشان می‌دهد که اپل موفق شده تا قدرت و مدیریت باتری را در این دستگاه به بهترین شکل ممکن با یکدیگر ترکیب کند. در حال حاضر به نظر می‌رسد که قدرت دستگاه‌های اندرویدی در مقایسه با آیفون‌های جدید اپل ناکافی و ناچیز بوده و کوالکام باید برای آنکه از قافله عقب نماند، هر چه زودتر برای پردازنده‌های خود فکری اساسی بکند.

حال سوال این است که آیا اپل سخت افزار خود را برای به دست آوردن نتایج حیرت انگیز بنچمارک آیفون 8 بهینه سازی کرده است یا اینکه این شرکت موفق شده تا تراشه‌ای بسازد که دوبرابر سریع‌تر از رقبای خود در این بازار عمل می‌کند؟

برای یک پاسخ درست و قاطع به این سوال زمان چندانی لازم نیست. تنها باید کمی صبر کرد و عملکرد آیفون 8 را در دنیای واقعی دید، آنگاه می‌توان به درستی و با قاطعیت قضاوت کرد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر