;
coinex

چطور نتایج جستجوی اینستاگرام را از حافظه این اپلیکیشن پاک کنیم؟

چطور نتایج جستجوی اینستاگرام را از حافظه این اپلیکیشن پاک کنیم؟هیستوری یا نتایج جستجو گاهی اوقات می تواند شما را گناهکار جلوه دهد و در اکثر موارد، هیچ لزومی ندارد که آنها را حفظ کنید. نتایج جستجوی اینستاگرام نیز از این قائده مستثنی نیستند. در ادامه به شما آموزش میدهیم که چطور آن را از حافظه اینستاگرام پاک کنید؛ با تکراتو همراه شوید:

 

پاک کردن نتایج جستجو یکی از بهترین روش ها برای احساس امنیت بیشتر است. پیشنهاد می کنیم که همیشه هیستوری مرورگر وب خود را نیز پاک کنید؛ این توصیه برای سایر اپلیکیشن ها از جمله نتایج جستجوی اینستاگرام نیز صدق می کند. پاک کردن نتایج جستجوی اینستاگرام بسیار ساده است؛ پس گام های زیر را انجام دهید:

قبل از هر چیز باید اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و به قسمت تنظیمات (Settings) بروید. در تصاویر، انجام این مراحل را با یک گوشی آیفون مشاهده می کنید. همین روش برای گوشی های اندرویدی نیز تکرار می شود.

چطور نتایج جستجوی اینستاگرام را از حافظه این اپلیکیشن پاک کنیم؟

پس از مراجعه به قسمت تنظیمات، اسکرول کرده تا گزینه Clear Search History را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید و سپس گزینه Yes, I’m Sure را انتخاب کنید. هیستوری اینستاگرام شما به همین سادگی پاک می شود.

پس از مراجعه به قسمت تنظیمات، اسکرول کرده تا گزینه Clear Search History را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید و سپس گزینه Yes, I’m Sure را انتخاب کنید. هیستوری اینستاگرام شما به همین سادگی پاک می شود

البته به خاطر داشته باشید که پاک کردن هیستوری از این روش، به معنای پاکسازی همه چیز نیست. اینستاگرام هنوز هم لیستی از پیشنهادهای پیش فرض خود را به شما نشان می دهد. اینها همان مورادی هستند که اکثر افراد آنها را جستجو کرده و یا فالو کرده اند.

اینستاگرام هنوز هم لیستی از پیشنهادهای پیش فرض خود را به شما نشان می دهد. اینها همان مورادی هستند که اکثر افراد آنها را جستجو کرده و یا فالو کرده اند.

با اینحال نباید نگران باشید، چون هیستوری جستجوی اینستاگرام شما کاملا پاک شده است.

.

منبع: howtogeek

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر