;
coinex

بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه مخابرات؛ ۱۰ گیگ اینترنت بین‌الملل

 

بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه مخابرات؛ ۱۰ گیگ اینترنت بین‌الملل
قرار شد تا تعرفه پیشنهادی بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه شرکت مخابرات ایران به صورت آزمایشی در قم و مازندران اجرایی شود. مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در این مورد اعلام نمود که در این طرح، تفکیک اینترنت بین‌المللی و کشوری انجام شده است.

وی ادامه داد که این طرح به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد تا بازخوردها در مورد اجرای آن مشخص گردد و بتوانند به سایر استان‌ها نیز تسری دهند.

تعرفه‌های پیشنهادی شرکت مخابرات ایران

محمدرضا بیدخام به تعرفه‌های پیشنهادی مخابرات ایران اشاره نمود و ادامه داد که این شرکت برای اولین بار است که با توجه به سیاست‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین جهت ایجاد رضایت مشتریان، اقدام به ارائه‌ی بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با نام مهرگان نموده است. وی ادامه داد که این طرح در حال اجرای آزمایشی در تعدادی از استان‌ها است.

جزئیات طرح بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه

محمدرضا بیدخام درباره جزئیات این طرح سخن گفت و اعلام نمود که این طرح شامل خدمات اینترنت با ترافیک کشوری و بین‌المللی است و همچنین مکالمه را نیز داراست.

وی ادامه داد که چون اینترنت بین‌الملل از کشوری تفکیک شده است مشترکین هم می‌توانند حجم دلخواهی از اینترنت داخلی را استفاده کنند و هم ۱۰ گیگ اینترنت بین‌الملل را نیز در اختیار دارند.

وی درباره مکالمه نیز سخن گفت و اشاره نمود که برای مکالمه هم، مکالمه‌های داخل استانی، بین‌استانی و همچنین همراه اول در نظر گرفته شده است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در مورد طرح مهرگان یک، ادامه داد که این طرح شامل حداقل قیمت ۲۲ هزار تومانی و حداکثر قیمت ۵۰ هزار تومانی است.

طرح مهرگان دو نیز حداقل قیمت ۱۰ هزار تومان و حداکثر قیمت ۲۲ هزار تومان را شامل می‌شود. در این طرح حجم و سرعت مصرفی به دلخواه مشترکین است.

به گفته وی این امکان وجود دارد که مشترکین برای انتخاب تعرفه و بسته مورد نظر، هم به صورت حضوری به مراکز مخابراتی مراجعه کنند و هم به صورت غیرحضوری با شماره‌گیری ۲۰۲۰، اقدام به انتخاب بسته مورد نظر نمایند.

برآورده شدن انتظار اینترنت غیرحجمی با ۱۰ گیگ اینترنت بین‌الملل!

سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا استفاده از 10 گیگ اینترنت بین‌الملل ارائه شده، انتظار اینترنت غیرحجمی را برآورده می‌کند یا نه!؟

محمدرضا بیدخام اعلام نمود که این ۱۰ گیگ در نظر گرفته شده مقدار مناسبی است و ادامه داد که بعد از ۱۰ گیگ، این امکان برای مشترکین وجود دارد که از ترافیک داخلی استفاده کنند. به گفته وی این مقدار مشخص شده فعلا به صورت پایلوت در حال اجراست و هدف این است که بازخوردها دیده شد و اگر مشکلاتی در اجرای این طرح وجود داشته باشد، رفع گردد.

محمدرضا بیدخام در ادامه در مورد اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد نهایی شدن تعرفه جدید مخابرات در پایان ۱۰۰ روز از آغاز کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سخن گفت و اعلام نمود که محمد جواد آذری جهرمی، برنامه ۱۰۰ روزه‌ای اعلام کرده و مخابرات ایران نیز باید تابع سازمان تنظیم مقررات ارتباطات باشد و در صورت ابلاغ، مخابرات باید طبق نظر رگولاتوری عمل نماید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر