;
coinex

ممکن است نمایشگر گوشی های میت 10 و میت 10 پرو یکسان باشند

نمایشگر گوشی های میت 10 و میت 10 پروبر اساس یک شایعه که روز گذشته منتشر شد به نظر می رسد که نمایشگر گوشی های میت 10 و میت 10 پرو یکسان خواهد بود. برای بررسی ابعاد این ماجرا در ادامه با تکراتو همراه باشید:

ظاهرا گوشی هواوی میت 10 ممکن است دارای یک صفحه نمایش یکسان با گوشی میت 10 پرو باشد، این فرضیه بر اساس یک صفحه نمایش جایگزین که گفته شده با هر دو گوشی سازگار است و هفته گذشته برای اولین بار توسط Ronald Quandt کشف شده بود، مطرح شده است. در حالی که بر اساس شایعات گذشته به نظر می‌رسید تنها گوشی میت 10 پرو دارای یک صفحه نمایش بلند و کشیده با نسبت ابعاد 18:9 خواهد بود، اما شایعاتی که اخیرا منتشر شده، نشان می دهند که ظاهرا هر دو گوشی دارای صفحه نمایش یکسانی هستند. اما هنوز به هیچ عنوان مشخص نیست که آیا گوشی میت 10 معمولی همانند نسل گذشته خود دارای دکمه فیزیکی خانه است یا این دکمه نیز به سرنوشت دکمه‌های سایر گوشی‌های پرچمدار دچار خواهد شد و دیگر شاهد آن نخواهیم بود. آخرین شایعات و تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان می‌داد که همچنان این دکمه در این گوشی باقی خواهد ماند، اما با توجه به حجم بسیار زیاد اخبار و شایعات منتشر شده در اینترنت در مورد گوشی های میت 10 و میت 10 پرو باید تا اواسط اکتبر (زمانی که انتظار می‌رود هر دوی این گوشی‌ها معرفی شوند ولی ممکن است شرکت چینی هواوی چند گوشی دیگر از این خانواده را نیز معرفی کند) صبر کرده تا به طور دقیق در این باره نظر بدهیم.

برخی از منابع، اوایل امسال فاش ساختند که اگر گوشی هواوی میت 10 با دکمه فیزیکی خانه ساخته شود، سنسور اثر انگشت نیز در همین دکمه جای داده و در گوشی میت 10 پرو به پشت دستگاه انتقال داده خواهد شد. بر اساس شایعات گذشته، صفحه نمایش میت 10 پرو یک صفحه نمایش 6 اینچی خواهد بود، اما در میت 10 معمولی به دلیل وجود دکمه خانه این صفحه نمایش کمی کوچک‌تر شده که در تصاویر لو رفته جدید این ادعا رد می‌شود. هر دو گوشی دارای یک صفحه نمایش با حاشیه کم و همچنین تراشه Kirin 970 هستند که آخرین تراشه ساخت شرکت هواوی است. این شرکت در تبلیغات منتشر شده برای این تراشه ادعا کرده که اولین تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی واقعی خواهد بود و دلیل آن هم وجود سیلیکون‌های مجهز به رشته‌های عصبی است که وظیفه پردازش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را بر عهده دارند.

شرکت تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی در چین، یعنی شرکت Shenzhen پیشتر تایید کرده بود که گوشی های میت 10 و میت 10 پرو قرار است در روز 16 اکتبر (24 مهر) در شهر برلین به صورت رسمی معرفی شوند و بسیاری از منابع مختلف نیز ادعا کرده‌اند که شرکت هواوی در این روز قرار است یک خط تولید کامل از گوشی‌ها و یک تبلت را از جمله گوشی میت 10 لایت و احتمالا میت 10 پلاس یا میت 10 نسخه پورش را معرفی کند. همچنین این غول تکنولوژی چینی هم اکنون در تبلیغات خود به تمسخر شرکت اپل می‌پردازد که در نوع خود موضوع جالبی است اما به هیچ عنوان چیز جدیدی نیست.

.

منبع :androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر