;
coinex

اچ ام دی گلوبال یک گوشی دیگر را هم در کنار نوکیا 2 در بازار عرضه می‌کند!

اچ ام دی گلوبال یک گوشی دیگر را هم در کنار نوکیا 2 در بازار عرضه می‌کند!به نظر می‌رسد که نوکیا 2 (Nokia 2) تنها گوشی هوشمندی نیست که شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) می‌خواهد در چند ماه آینده وارد بازار کند.

هفته گذشته یک منبع خبری، اطلاعات و تصاویری را در رابطه با گوشی هوشمند نوکیا 2 به عنوان ارزان‌ترین گوشی ساخته شده توسط شرکت نوکیا در فضای مجازی منتشر کرد با وجود این هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند در چه زمانی وارد بازار می‌شود.

نوکیا

تا به امروز دو گوشی از برند نوکیا در چین تایید شده‌اند؛ این دو محصول شماره سریال‌های TA-1041 و TA-1042 را بر روی خود دارند؛ اطلاعات ثبت شده در سایت‌های چینی از این امر حکایت می‌کنند که این دو محصول اسرارآمیز فناوری شارژ سریع را نیز پشتیبانی می‌کنند؛ مشخصه‌ای که هم اکنون تنها در گوشی نوکیا 8 سازنده فنلاندی وجود دارد.

مجهز سازی دو گوشی فوق به توانایی پشتیبانی قابلیت شارژ سریع نشان می‌دهد که این دو گوشی هوشمند در طبقه گوشی‌های رده پایین قرار ندارند. این احتمال وجود دارد که سازنده فنلاندی این دو گوشی یا حداقل یکی از آن‌ها را به عنوان مدل دیگری از گوشی نوکیا 8 وارد بازار کند.

با همه این تفاسیر اطلاعاتی که توسط رولند کواندت (Roland Quandt)، یکی از منابع معتبر دنیای فناوری، منتشر شده، نشان می‌دهد که اچ ام دی گلوبال می‌خواهد یک گوشی دیگر را نیز در کنار مدل نوکیا 2 در چند ماه آینده در اختیار کاربران بگذارد. رولند گفته است که اچ ام دی گلوبال می‌خواهد علاوه بر نوکیا 2 یک محصول دیگر را نیز وارد بازار کند؛ این گوشی می‌تواند نوکیا 9 یا نوکیا 7 باشد؛ محصولی که قرار است به عنوان مدل ضعیف‌تر نوکیا 8 وارد بازار شود.

می‌توان انتظار داشت که اچ ام دی گلوبال در چند هفته آینده اطلاعات بیشتری را در رابطه با گوشی جدیدش منتشر کند مخصوصا با توجه به این که تصویر منتشر شده از نوکیا 2 نشان می‌دهد که سازنده فنلاندی تصمیم دارد که در 13 مهر (5 اکتبر) از این گوشی هوشمند رونمایی کند.

نوکیا 2

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر