;
coinex

تصاویری واقعی از گوشی نوبیا زد 17 اس منتشر شد

تصاویری واقعی از گوشی نوبیا زد 17 اس منتشر شد
چندی قبل رندری منتشر شد که آن را منتسب به گوشی نوبیا زد 17 اس می‌دانستند. گفته می‌شد این گوشی جدید که دارای نمایشگری تمام صفحه است. گوشی جدیدی از برند نوبیا، برندی که مالکیت آن در اختیار زد تی ای است. 

اکنون تصاویر جدیدی از نوبیا زد 17 اس منتشر شده است که این موضوع را تایید می‌کند. شایعات زیادی حاکی از آن است که گوشی جدید نوبیا با این نمایشگر تمام صفحه همان زد تی ای نوبیا زد 17 اس خواهد بود. این مدل به تازگی در آژانس رگولاتوری چین، تنا، نیز دیده شد.

تصاویر جدیدی از نوبیا زد 17 اس

تصویر منتشر شده به نوعی حالت یک تیزر تبلیغاتی دارد –تیزر به تبلیغاتی گفته می‌شود که با اندکی چاشنی رمز و راز مخلوط شده باشد- قرار دادن این دستگاه درون یک قاب باعث شده تا طراحی آن به طور کامل مشخص نباشد، اما می‌توان این موضوع را تایید کرد که کناره‌های این گوشی کاملا بدون حاشیه بوده و فقط حاشیه‌های نازکی در بالا و پایین آن قرار گرفته است.

تصاویر جدیدی از نوبیا زد 17 اس

این دستگاه با شماره مدل NX589J در تنا رویت شد و همان طور که گفته شد، به احتمال بسیار زیاد با نام نوبیا زد 17 اس وارد بازار می شود. لیست منتشر شده تنا نشان می دهد که این گوشی جدید از نوبیای زد تی ای دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی خواهد بود. 6 گیگابایت رم دارد و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

تصاویر جدیدی از نوبیا زد 17 اس

نوبیا زد 17 اس دارای یک دوربین دوگانه در پنل پشتی است که از ترکیب یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 16 مگاپیکسلی ساخته شده است. یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی قدرت لازم برای انجام کارهای روزانه را تامین کرده و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را انجام می دهد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر