;
coinex

ارسال پیامک های تبلیغاتی با شماره های شخصی ساماندهی می شوند!

ارسال پیامک های تبلیغاتی با شماره های شخصی ساماندهی می شوند!سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از ساماندهی ارسال پیامک های تبلیغاتی با شماره های شخصی برای مشترکین تلفن همراه، تا پایان مهرماه خبر داد.

حسین فلاح جوشقانی اعلام نمود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ساماندهی ارسال پیامک های تبلیغاتی با شماره های شخصی برای مشترکین تلفن همراه تاکید کرده است.

ساماندهی ارسال پیامک های تبلیغاتی با شماره های شخصی

به گفته حسین فلاح جوشقانی، قرار است تا پیامک‌های تبلیغاتی که از طریق سامانه‌های ارسال پیام کوتاه با سرشماره‌های مختلف برای مشترکین ارسال می‌شوند، با ایجاد سامانه #۸۰۰* به صورت مناسب ساماندهی شوند.

وی همچنین بر ساماندهی ارسال پیامک های تبلیغاتی با شماره های شخصی که برای مشترکین ارسال می‌شوند تاکید داشت و اعلام نمود که لازم است تا سامانه ۱۹۵ ارتقا یابد و بخش دریافت شکایات از طریق پیامک نیز راه‌اندازی شود.

وی راه‌اندازی این بخش را به این دلیل که مشترکان تلفن همراه بتوانند پیامک تبلیغاتی و شماره ارسال کننده را از طریق پیامک به این سامانه ارسال کنند ضروری دانست.

سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین درباره پیامک‌های تبلیغاتی که از سوی دارندگان کسب و کارهای جدید ارسال می‌شود، اعلام نمود که این موضوع و شیوه تبلیغات پیامکی این کسب و کارها، در رگولاتوری در حال بررسی است.

به گفته وی قرار است تا سامانه‌ای برای این بخش طراحی شود و مشتریان کسب و کارها بتوانند برای دریافت کردن و یا نکردن پیامک تبلیغاتی از این کسب و کارها حق انتخاب داشته باشند. جوشقانی ادامه داد که براساس نتایج بررسی شده‌ای که وجود دارد، قرار است تا در صورت نیاز، مقررات مربوط به این حوزه نیز تدوین گردد و در ادامه برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارسال شود.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر