;
coinex

حضور مارک زاکربرگ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقابت با دونالد ترامپ؟!

حضور مارک زاکربرگ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقابت با دونالد ترامپ؟!علیرغم تمامی شایعات مبنی بر کاندید شدن مارک زاکربرگ ، بنیانگذار فیس بوک در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، او قصد ندارد در این انتخابات حضور داشته باشد.

مارک زاکربرگ ، مدیرعامل فیس بوک اخیرا سفرهای متعددی به ایالت های مختلف آمریکا داشته که باعث شده چنین شایعاتی بر سر زبانها بیفتد. او اخیرا این شایعات را تکذیب کرده است. زاکربرگ اعلام کرد که این سفرها و فعالیت های مشابه در نگاه مردم، حرکت های سیاسی بوده است؛ اما او این چشم اندازها را بدبینانه خوانده و می گوید چنین تصوری ندارد. به گفته مارک زاکربرگ ، حرکت هایی که از نگاه دیگران سیاسی بوده است، تنها در جهت اهداف فیس بوک برای بهتر کردن جهان انجام شده و سفرهایی که در آینده در پیش دارد، تنها برای اهداف شخصی و فیس بوک خواهد بود. او می خواهد بداند که مردم سایر ایالت ها چطور زندگی می کنند، چه فرهنگی دارند و نحوه عملکردشان چگونه است.

مارک زاکربرگ مدتهاست که موضع سیاسی سختی را نسبت به ابتکارات و قوانینی دارد که برابری و عدالت را برای افراد عادی برقرار می کند؛ این ارزش های سیاسی با دونالد ترمپ به عنوان ریاست جمهوری آمریکا به سختی سازگار است. گفته شده است که او ساعت ها در محل کار خود درباره نژاد پرستی و مسائل آن بحث کرده و مبالغی را برای کمک های بشردوستانه جمع آوری کرده است؛ اوهمچنین کمپین هایی مثل Deferred Action را راه اندازی کرده که با هدف حقوق برابر برای همه آمریکایی ها شکل گرفته است.

هر زمان که افراد و گروه هایی از فیس بوک برای اهداف تنفرآمیز و یا کسب و کارهای غیر انسانی استفاده کرده اند، مارک زاکربرگ به سرعت نسبت به آن اقدام کرده و این فعالیت ها را مسدود کرده است. او همچنین چندین نفر از کارکنان امور سیاسی که قبلا برای افرادی مثل هیلاری کلینتون یا باراک اوباما فعالیت می کردند را استخدام کرده است.

با این اوصاف، چندان عجیب نیست که مردم تصور کنند او برای انتخاب ریاست جمهوری آمریکا آماده می شود؛ با اینحال او با شفافیت کامل اظهار کرده که چنین قصدی ندارد. با اینحال، تحلیلگران این حوزه پیش بینی کرده اند که اگر مارک زاکربرگ برای ریاست جمهوری کاندید شود، بسیار “توانمند” خواهد بود ومی تواند در انتخابات 2020 با دونالد ترامپ رقابت کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر